Guttenavn

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Jeg har jentenavn klart. Sikkert i alle fall 10 år. Og det er et fint enkelt navn medvet fint elegant mellomnavn som gjør hele klangen i navnet perfekt. Alt av gammel overtro tyder på jente. Men har følelsen av gutt. Nå er det under 2 uker til oul. har dere lyst til å komme med litt forslag på gutte navn.

Det må kun sies på flere språk og være elegant når mellomnavnet er inkludert. Å ha en flott klang.

Hjelp! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hmm, av fine navn som fungerer på flere språk tenker jeg på:

Jonathan
Benjamin
Jacob
Oscar

Jeg synes guttenavn er så vanskelig.
Første som falt meg inn når jeg leste posten din var Jacob Leander. :)

Levi, Colin, Isac er tre av mine favoritter (som sambo har forkastet, og derfor ikke blir brukt hos oss) :)
Finner ikke helt det rette navnet. Og vi blir ikke enig. Han mener det blir jente. Så da er det ikke vits...

Jeg synes guttenavn er så vanskelig.
Første som falt meg inn når jeg leste posten din var Jacob Leander. :)
Synes det var fint. Prøvde meg på jacob i sta. Fikk et blankt nei... s:

Ikke lenge til oul heldigvis.

Likte Leander. Har to nye forslag når gubben våkner fra nattevaktssøvnen. Takk jenter. Kom gjerne med flere.

Liam, Adrian, Gabriel og William står på min liste :-)

Synes det var fint. Prøvde meg på jacob i sta. Fikk et blankt nei... s:

Ikke lenge til oul heldigvis.

Jeg får og blankt nei på Jakob. Syns det er kjempefint og farfar het det.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Leander var et 1000% nei uaktuelt. I alle sammenhenger. Og nare for å gjenta det så fikk jeg mange nei.

Leander var et 1000% nei uaktuelt. I alle sammenhenger. Og nare for å gjenta det så fikk jeg mange nei.

Du får gi han en frist på å komme med forslag - og hvis ikke han gjør det så må han revurdere dine :b

Høres jo ut som gubben din har bestemt seg for noe annet siden han er så bestemt. :p
Hva er hans favoritt? :)

Du får gi han en frist på å komme med forslag - og hvis ikke han gjør det så må han revurdere dine :b
Vi blir nok enig til slutt. Jeg har bestemt jente navnet fult og helt. Det har jeg hatt klart før vi ble i lag. Og det var greit for ham. For det er fint. Å han kalle nurket i magen for det. Selv om vi ikke vet kjønnet enda.

Back
Topp