Guttenavn!

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Vi sliter sånn med å finne guttenavn begge liker. Vil ikke ha noe kjempe sært, men ikke noe som er så vanlig heller. Noen som har forslag å komme med? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi også. :-P Syns også det er kjempevanskelig.
Theodor
Leander
Brage
Tobias
Stian
Noah
Matheo
Hehehe, skal ikke være lett altså! Mange av de navnene er allerede i bruk av familie og venner, eller så er det en av oss som ikke vil ha det :p

Vår lille gutt i magen skal hete Sebastian :) Veeeeldig vanskelig med guttenavn, og dette var det eneste vi likte og "ingen" andre heter :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Vi sleit også veldig med å finne guttenavn til sønnen vår på 2 år. Sånn sett greit å vente ei jente denne gangen. ;-) Sist lurte vi på både Eskil og Silas, men så passa han ingen av dem. Fortsatt synes jeg begge navna er veldig fine.

Eskil er et flott guttenavn og sønnen vår "het" det i mange måneder da jeg var gravid med han. Men det passet bare ikke. Synes fremdeles navnet er kjempefint, men det blir ikke det på denne guttebabyen heller.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Har ikkje begynt å diskutera navn endå.
Men sist va da vel Magnus og Emilian så sto øverst av guttanavn(Mannen heite Magne Emil), men veit ikkje om eg v bruka nåken av dei om da blir gutt denne gongen...

Er grådig mange fine guttenavn, men det må som sagt passe :p det er det som er vanskelig! Føler det var mye enklere å finne til jenten vår :-)

Her hadde det blitt Martinius om det hadde vært gutt i magen :) Elsker det navnet, og føler ikke at det er "oppbrukt". Milian er også et navn som stod høyt her!!:) Lykke til!!

Back
Topp