Guttenavn??

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Yep, vi får jo da en guttebebbis, og vi syns det var stas :D har hatt det på følelsen at det var det som ble også så morro å ha rett :D sambo ble veldig begeistret <3

Men da er vi her da at vi trenger litt forslag til guttenavn! Jeg liker det enkelt men allikevel spesielt da :) syns Birk og Emrik er utrolig fine navn, men der er ikke gubben enig :p han falt for Odin, men der har jeg blitt uenig til tross for at det var mitt forslag :p vil også ha et fint navn men ikke for søtt heller da :) sleng inn det dere måtte ha :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Min bror heter Tage. Jeg syns det er et nydelig navn.. liker også Gard og Njål. Fine navn, men for nærme venner heter dette til at jeg bruker de selv.

Gratulerer med gutt :) jeg å synes Emrik er utrolig fint.
Har alltid hatt sansen for nathaniel men ettersom mamma snek til seg det på han nest minste broren min kan jeg jo ikke bruke det selv :(

Guttenavn er vanskelig synes jeg :o

Sniker litt fra april jeg :) Venter gutt selv, og dette med navn er ikke lett så følger litt med her så kanskje vi får noen ideer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å emrik er såå fint. Vi får gutt vi og, men sambo er totalt uenig i det navnet. Storebror heter erik så det blir jo vel likt også :/

Andre navn jeg liker er mathias, matheo ,mio, oskar og petter

Isak, Ailo, Oliver, Leon, Loke, theo, Liam, William, Jamie og daniel...

Dette var navnene jeg vurderte hvis jeg fikk gutt :)

Jeg synes Brage er et fantastisk spesielt og vakkert nordisk navn.

Har guttefølelse her også xD
Jeg har lyst på Imre Endré,eller Emmet :)
Ellers er Brage nydelig navn:)

gratulerer med gutt :D
alle guttenavnene jeg liker, er allerede med her ;) lykke til med å finne navn ;) kjempe morro :D

Julian er det fineste guttenavne jeg vet :)

Har begynt å skrive ned noen navn. Er ikke glad i spesielle navn:
Mats
Simen
Aleksander
Erik
Peter
Stian

Her prøver jeg å få gjennomslag for Erlend, men gubben kjenner så mange som heter det så han er litt lunken på det :P

max leander skulle gutten her hete,men nå er han blitt en jente:p ellers har vi storm natanael og thorben emanuel her:) ellers synes jeg det er vanskelig med navn...er så mye som er oppbrukt...

Guttenavn er megavanskelig!
Vi har 1 altuelt, og om det ikke kler en evt hutt, så vet vi ikke hva vi skal gjøre!
Brukte laaang tid å i det heletatt finne det ene...
Men ser at vi tydligvis er gammeldagse, for vi liker ikke de nye "fancy" guttenavnene :p

Back
Topp