GutteNavn

Lykkemor`

Glad i forumet
Emilian! Aner ikke hvor jeg fikk det fra :p, men jeg likte det! Fortalte det til min bedre halvdel og han syns ikke noe om det! Alt for feminint! Hmm, faller jeg på det så får jeg nok overtalt han :) he he! Nevne det så mye at han må like det til slutt :) vi har to fra før og de heter Mathea og Sander! Hva syns dere om Emilian?

Ikke helt meg, men fint altså! :) Høres litt fransk ut? Synes det passer med navna til de andre barna dine :)

jeg likte det jeg alltså :) passer fint til navnet til de andre barna dine :)

Ja, dere syns det passer til de andre :) da skal jeg si det til sambo :D he he! Spørs om det hjelper da :p

Synes det er kjempefint :-) har hørt det tidligere. Liker utgaven Emilio også :-)

Maximilian har jeg også hørt tidligere. De andre variantene har kanskje kommet etter hvert her i Norge :-)

Syns det var veldig fint :) Jeg har selv valgt navn på mine to andre barn, som ikke er så vanlig. Jeg ville ikke ha noe "alle" heter, også måtte det være enkelt da :) Emira og Liana heter snuppene :) så blir spennende å se hva som er i magen her, for da begynner navnsøkinga for fult :P

Ikke helt noe jeg ville valgt,men ikke et stygt navn for og si det sånn :)

Likte det veldi godt ;-)
Min sønn heter Emelius til mellomnavn ;-) ligner litt ;-)

Liker det godt, pg foreslo faktisk det til førstemann... Men min og syntes det var altfor feminint!! Vi endte på Liam da:)

Så fint å lese at det er flere som likte navnet ;) Sambo er fortsatt helt uenig :p men vi har god tid på oss :)

Back
Topp