Guttenavn

kosemor

Glad i forumet
Gubben sier Johan .

Jeg liker Jonas og Sander.

Skulle hatt navn som passet til Thea Emilie og helst dobbeltnavn til en evt gutt også

Samboeren min liker også Johan :) men nå fikk just broren hans en sønn som skal hete johannes.. Så det ble litt for likt ;) jeg liker veldig godt magnus, nicolai, william og jonathan :)

Jonas og Sander er to av mine favoritt-navn...! Men begge er brukt i nær familie I det siste... :( jeg liker Sebastian, Markus, William, Mathias og Lucas :) vi begynte å tenke hardere på navn i går...når vi fikk vite at vi venter en gutt...men huff...det er vanskelig!!! Jeg har en Emil fra før....så skal lissom passe litt til han også ;)

Mine gutter har selvfølglig de flotteste navnene :laughing002 hehe, de heter Isak Leander, Imre Elias og nå kommer Ulrik August (?) tror vi da...

Men jeg liker Johan veldig godt jeg da eller Ludvik, Iver, Max

Jeg skjønner hva du mener.. Vi skal ha gutt nr 2 og har en Markus fra før.. Sambo har visst bestemt Adrian, og jeg syns det er fint.. Men jeg må som det faktisk er en Adrian som kommer ut før vi bestemmer oss :) Vi hadde det som forslag da Markus ble født, i tillegg til Oliver og Jonas :)

Gubben sier Johan .

Skulle hatt navn som passet til Thea Emilie og helst dobbeltnavn til en evt gutt også

sønnen min heter Jonas Andre, er jo dobbeltnavn da:-) syntes jo selvfølgelig selv at det er super fint:-D

Vi har Elias fra før,og nå står det nok mellom Mathias og Tobias..Sambo heller mest mor Mathias så da spørs det nok om det blir det:)

Er så utrolig vanskelig

Vi har Martin og Erik fra før, og snakker om Vegard hvis det blir en gutt. Vi skal på OUL i morgen, men vil ikke vite hva vi får, så må ha jentenavn også...selv om jeg tror det blir en gutt til xsmile5

Gubben sier Johan .

Hva med Sander Johan? Mannen min vil også bruke Johan etter hans farmor som het Johanne. Ja, hvis vi får en gutt da selvsakt. Selv har jeg forelsket meg helt i navnet Sølve. Men Sølve Johan funker jo det og :)

Mini her heter Leon Theoder Emanuel, og knøttet i magen heter victor maximillian.

Min gutt heter Nicholas og gutten i magen tror vi at skal hete matheo:)

Her blir det Ånun, Bjørn eller Peder.....om det er gutt då!

Back
Topp