Guttenavn!

MittAndre <3

Elsker forumet
Hei, dere som har guttebarn fra før og evnt kjærester... bombarder meg gjerne med navn!!!

Ingen guttebarn her,men min søster har 3 som heter: Sondre,Christoffer og Magnus

Selv liker jeg:

Mathias
Sander
Tobias
Kevin
Phillip
Adrian
Noah

Nevøer/gudsønner:
Albert
Edgard
Julian
Felix
Laurits
Teodor

Åååååh, nå forelsket jeg meg HELT og TOTALT i Julian!!! Nyyyydelig vakkert navn!!! Og jeg syns det passer fint til Daniel også, hva syns dere? Daniel og Julian <3
Jeg sendte en overstadig ivrig sms til sambo med navnet nå og fikk et kjapt "Hmm" tilbake...det var han som var den "vanskelige" av oss sist også... Jeg liker mange av de forslagene som kom opp i både Phibonacci sin og rock on sin, men falt pladask for Julian!!! Må ha det, bare må ha det!!! ;)

hihi.. det var jo enkelt for deg å velge navn :) høres ut som om det kan bli den største utfordringen å overtale pappaen ;)

blåkanin skrev:
hihi.. det var jo enkelt for deg å velge navn :) høres ut som om det kan bli den største utfordringen å overtale pappaen ;)

hahaha, jeg vet!!! Jeg hadde sikkert 10 sånne navneforelskelser sist gang også...men fikk bare hmm'er og nei'er fra sambo...helt til HAN foreslo Daniel (jeg hadde foreslått det noe måneder i forveien og fått nei, men det husker han ikke ;) og da slo jeg til og slik fikk han navnet ;) Må vel få fram Julian på den måten også ;)

Synes daniel og julian passer veldig fint sammen mittandre! Go for it!

mitt gull på snart 3 år heter Julian... ikke et dumt valg detemoticon

once more skrev:

Jeeeej!!! Er helt gira jeg nå!!! Vil ha det navnet!!! Maser og maser på sambo nå! ;) Han sier ikke noe negativt så jeg håper inderlig at det går i boks! ;)

liseann skrev:
mitt gull på snart 3 år heter Julian... ikke et dumt valg detemoticon

Så herlig!!! Og han er jo nyyyydelig!!!!! Åååååååh, jeg håper så inderlig at det blir Julian!!! :-)

MittAndre <3 skrev:

once more skrev:

Jeeeej!!! Er helt gira jeg nå!!! Vil ha det navnet!!! Maser og maser på sambo nå! ;) Han sier ikke noe negativt så jeg håper inderlig at det går i boks! ;)

Bytt L-en med 2 R og du har jo navnet til mannen min, så det høres så kjent ut og :)
Men det passer sammen, absolut. Skal du bruke navnet til mannen din? Eller er det vanlig her å bruke din og? For sånne ting er like viktig synes jeg, om det passer sammen.

Vi bruker mellomnavnet mitt og etternavnet hans... det er litt sånn...ja, jeg vet ikke helt hva som passer med det. Jeg syns først ikke Daniel passet til etternavnet sitt heller, men nå syns jeg det klinger godt ;) Det er vel litt vanesak.. Mannen heter noe så spennende som Hanssen til etternavn så det blir Julian Asphaug Hanssen...helt greit det vel?

MittAndre <3 skrev:
Vi bruker mellomnavnet mitt og etternavnet hans... det er litt sånn...ja, jeg vet ikke helt hva som passer med det. Jeg syns først ikke Daniel passet til etternavnet sitt heller, men nå syns jeg det klinger godt ;) Det er vel litt vanesak.. Mannen heter noe så spennende som Hanssen til etternavn så det blir Julian Asphaug Hanssen...helt greit det vel?

Ja, det er Asphaugen innimellom som gjør at det passer bedre hvis jeg tenker på uttale!
Så stå på! :P

Hanssen er hakket mer spennende enn Hansen da :D 

Lykke til med å få bearbeidet sambo til å være med på Julian :) Fint navn :) 

Julian er et nydelig navn!!! Det står høyt oppe på min liste også ;)
Ellers så håper jeg det kommer mange fine guttenavn i denne tråden, synes det er mye lettere å finne jentenavn!

Så bra du fikk et forslag som falt i smak :)
Og Daniel og Julian passer veldig godt sammen. Lykke til Ü

Daniel og Julian funker da sammen :)

Har en Mattis her, litt mindre vanlig, og sikkert mange som ikke liker det, men vi digger det. han kler det så godt! :) Matias heter flere i hver klasse, så da er det fint med et navn han kan ha mer for seg selv synes vi :)

*Milli* skrev:
Julian er et nydelig navn!!! Det står høyt oppe på min liste også ;)
Ellers så håper jeg det kommer mange fine guttenavn i denne tråden, synes det er mye lettere å finne jentenavn!

Enig!!!

Phibonacci skrev:
Så bra du fikk et forslag som falt i smak :)
Og Daniel og Julian passer veldig godt sammen. Lykke til Ü

Ja, tusen takk til deg!!!

Molly80 skrev:
Daniel og Julian funker da sammen :)

Har en Mattis her, litt mindre vanlig, og sikkert mange som ikke liker det, men vi digger det. han kler det så godt! :) Matias heter flere i hver klasse, så da er det fint med et navn han kan ha mer for seg selv synes vi :)

Mattis er kult og søtt på samme tid! :-)

Back
Topp