MittAndre <3
Elsker forumet
Hei, dere som har guttebarn fra før og evnt kjærester... bombarder meg gjerne med navn!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi.. det var jo enkelt for deg å velge navn :) høres ut som om det kan bli den største utfordringen å overtale pappaen ;)blåkanin skrev:
Synes daniel og julian passer veldig fint sammen mittandre! Go for it!once more skrev:
mitt gull på snart 3 år heter Julian... ikke et dumt valg detliseann skrev:
MittAndre <3 skrev:
Synes daniel og julian passer veldig fint sammen mittandre! Go for it!once more skrev:
Jeeeej!!! Er helt gira jeg nå!!! Vil ha det navnet!!! Maser og maser på sambo nå! ;) Han sier ikke noe negativt så jeg håper inderlig at det går i boks! ;)
Vi bruker mellomnavnet mitt og etternavnet hans... det er litt sånn...ja, jeg vet ikke helt hva som passer med det. Jeg syns først ikke Daniel passet til etternavnet sitt heller, men nå syns jeg det klinger godt ;) Det er vel litt vanesak.. Mannen heter noe så spennende som Hanssen til etternavn så det blir Julian Asphaug Hanssen...helt greit det vel?MittAndre <3 skrev:
Julian er et nydelig navn!!! Det står høyt oppe på min liste også ;)*Milli* skrev:
Ellers så håper jeg det kommer mange fine guttenavn i denne tråden, synes det er mye lettere å finne jentenavn!
Så bra du fikk et forslag som falt i smak :)Phibonacci skrev:
Og Daniel og Julian passer veldig godt sammen. Lykke til Ü
Daniel og Julian funker da sammen :)Molly80 skrev:
Har en Mattis her, litt mindre vanlig, og sikkert mange som ikke liker det, men vi digger det. han kler det så godt! :) Matias heter flere i hver klasse, så da er det fint med et navn han kan ha mer for seg selv synes vi :)