Guttenavn

86modell

Andre møte med forumet
Hei!

Da har vi fått vite at vi venter en liten gutt på valentinsdagen

Har noen favorittnavn, men ønsker gjerne dobbelt navn.. noen som har noen gode forslag?
Liker Noah, Nikolai, Amadeus og Linus veldig godt

Gratulerer :-) Termin samme dato som meg da. Vi skal kalle vår for Fredrik Alexander. Men du kan jo bruke to av de fire du like godt sammen da? :)
Noah Nikolai?
Noah Amadeus?
Linus Amadeus?

Gratulerer med en prins i magen:) jeg synes selv at guttenavn var veldig vanskelig, så har ikke noen supre tips til deg desverre.

Gratulerer så mye med gutt i magen :) Jeg har også en prins som huleboer, og synes guttenavn er utrolig vanskelig. Men til oss står det nå mellom disse:
-Ciljan
-Mathias
-Henrik
-Emil

Har termin 5.feb

Hvis vi får en gutt har jeg lyst å kalle han

SAMUEL:))

Gratulerer med gutt i magen. Jeg vet hvor vanskelig guttenavn er. Vi sleit skikkelig sist, men endte opp med Ask. Selvfølgelig veldig fornøyd med det. Ellers synes jeg Teo er et kjempefint guttenavn

tusen takk for det, og i lige måde alle sammen;)

Ja syns det er mye lettere med jentenavn, vet ikke om det er fordi jeg så mye på det sist eller om det bare er lettere med jentenavn;)

Samuel, Ask og Emil var fine navn :) Jeg får notere opp og stryke ut etterhvert.. syns Tobias, Isak, Oscar, Leander, Birk og Abel også er skjønne navn..Men vi skal jo bare velge 1 eller 2..vanskelig altså ;)

Gratulerer så mye med gutt i magen! Vi har også en gutt i magen.. Jeg har noen navn jeg synes er utrolig fine, men mannen min liker de absolutt ikke.. Så her blir det en Edwin Men de jeg liker utrolig godt er Jonah og Nathaniel..!

Lykke til med navnevalg!! Det er ikke lett!!!

Synes det er skikkelig vanskelig med guttenavn, og liker egentlig bare de som er oppbrukt fra før, som Liam, Lucas etc... Lucas Eliam er nydelig da :-P Noah Amadeus er også fint

Back
Topp