Guttenavn?

fomle 83

Forumet er livet
Æi træng hjælp no asså...
Vi va jo på ul på fredag og fant ut at det e en liten gutt i magen:) Blei kjempeglad for det, for da får vi jo en av kvær. 
Men synes det e så utrulig vanskelig å finne guttenavn.
Nåen som har nåen goe ideer på¨ka lillebror kan hete?
Må passe med Ariel og aller helst ikke være på ti på topp lista:)

Jeg synes det motsatte, at det er veldig vanskelig med jentenavn - Og min spire er en jente..
Guttenavnlisten var kjempelang, der Brage og Tord stod øverst på listen. Vilje og Viljar synes jeg også er fint.. :)

Virker som det er flere som sliter med guttenavn her. Har en gutt fra før av og slet skikkelig med navn da og det er iallefall ikke lettere nå!!! Og om jeg finner ett jeg liker kan du banne på at mannen ikke kan fordra det og motsatt. Er stort sett enige om det meste, men når det kommer til guttenavn er vi fra ulike planeter:P

Hønepøne+2 skrev:
Virker som det er flere som sliter med guttenavn her. Har en gutt fra før av og slet skikkelig med navn da og det er iallefall ikke lettere nå!!! Og om jeg finner ett jeg liker kan du banne på at mannen ikke kan fordra det og motsatt. Er stort sett enige om det meste, men når det kommer til guttenavn er vi fra ulike planeter:P

hehe akkurat sån e det her også. Æi kommer med forslag på navn æi synes e fine, men mannen slake de helt. Håpe vi finn nå til slutt.

Jeg har falt for Theodor August. Men vi får se om det er en liten Theodor når han kommer ut :)

Gutte søskenbarna til våre barn

Matheo
Nathaniel
Adrian
Julian
Sigurd
Peder
Jonas(våres gutt)
Fredrik

Våres liste ser slik ut
* Viljar
* Arn