Guttenavn

Havana

Forelsket i forumet
Flere enn meg som synes guttenavn er vanskelige? 

Hehe, guttenavnene synes ikke vi er vanskelige. Vi skal ha jente og klarer ikke lande på et navn vi begge får skikkelig god magefølelse på. Vanskelig med navn!

Ja det er litt vanskelig...! Jeg har en hel side jeg har skrevet ned da, men vi blir liksom ikke enige[:-]

Ja! Forferdelig vanskelig...heldigvis får eg jenta [:D]

Synes navn er vanskelig uansett, men det er "flere" jentenavn, så må nokk si meg enig her. Selv prøver vi å bli enige om 3-4 navn, så bestemmer vi når vi får se lillegutt : )

Guttenavn er ikke lett, hadde masse forslag til jentenavn, men vi får også gutt, har gudskjelov kommet frem til et navn vi begge liker, smiler hver gang jeg sier det og det føles helt riktig på magefølelsen

Masse Lykke til på jakten etter guttenavn [:D]

Syns guttenavn var lettere å velge enn jentenavn[:)]hadde mangen fine guttenavn eg likte,men
når vi fikk vite det blei ei jente så har eg mangen navn,men ingen eg liker noe spesielt godt.etter
å ha tenkt lenge på et så blir eg lei av det,og sånt holder eg på[8D]

Jeg synes det er så vanskelig med guttnavn, for mange av navna jeg liker godt er liksom opptatt blant venner og kjente. Slet like mye ifjor, siden de trodde Tuva var gutt frem til vi var på 3D :-) Har ett navn jeg har forelsket meg helt i, men får meg liksom ikke til å bruke det heller pga. ei venninne. Vanskelig!

Alle navn er nok vanskelige å finne til ditt eget barn[;)]

Jeg synes det er såå mange fine jentenavn, og av den grunn kommer det til å bli kjempevanskelig om vi får ei jente, for det er jo så mange fine navn å velge i! På guttesiden har vi faktisk kun kommet opp med ett navn begge liker godt, så sånn sett blir det enklere om det kommer en gutt! [:D] 

Her hadde jeg kjempe vansker med å tenke guttenavn, men da jeg lå på ulbenken og så gutten,
så falt navnet bare ned i hodet på meg [:)]
Tror ikke så mange andre har tenkt samme navnet [;)]

Nja, litt vanskelig, men synes navn er vanskelig uansett. Man skal velge et navn ungen skal ha resten av livet...
Men å velge navn før vi ser han gjør vi ikke, for man vet ikke om han passer til det...

ja syns det er kjempevanskelig å finne..
jentenavent er klart, men finner ikke guttenavn[&:]

Vi sliter også med å bestemme oss [&:] Syns det er veldig vanskelig...

Del gjerne listen din med meg om du har lyst, kanskje jeg blir inspirert [;)]

Den vordende pappaen har forresten noen forslag innimellom som er HÅRREISENDE stygge.. Høhø!

Back
Topp