Guttenavn, umulig?

finner ingen navn jeg liker ( de jeg liker er tatt av venner):angelic: tips??
Det er sååå mye fine guttenavn som er av de ikke mest brukte i disse dager:happy:

Noen av mine favoritter er:
Heine
Eine
Nilas
Liam/Lian

Men det jeg sterkt vurderer selv holder jeg for meg selv enn så lenge:Heartblue

Hvilke navn har du som favoritt men som er tatt av venner? Behøver selv tips:):)

Hvis vi hadde fått gutt denne gangen også, så skulle han hete Frans:love7Synes det er så søtt, og ikke så vanlig:) litt lei meg for at vi ikke får brukt det. Men er enig med deg - guttenavn er SÅ vanskelig... storebror heter Albert :)

Her hadde det blitt Ulrik hvis det hadde vært gutt :)

Jeg liker Sigurd, Åsmund og Even. Samboer liker Thor og Leo. Vi vet ikke hva det blir enda og er nok mer enige når det kommer til jentenavn :joyful:

Her hadde vi Trym, Johannes, Johan, Olav, Lauritz og Leon på guttelista, men siden vi får ei jente var valget enkelt, Jenny etter hans mormor. Vi har ingen tradisjon for oppkalling verken i min eller hans familie, men jeg har elska det navnet siden jeg hørte det for første gang som 16-17 åring, og han synes oppkalling etter mormora var en fin tanke.

Vi hadde Cornelius og Levi på guttelista. I tillegg til Lionel :-) Men nå venter vi jente da, så får ikke brukt noen av disse. Hehe

Back
Topp