Guttenavn - trenger hjelp

thrane

Flørter med forumet
Vi venter da vår første, som er en gutt ;-) Og vi har satt oss helt fast på navn, har fryktelig kresne krav: Må ikke være for vanlig,  må ikke være mer enn 5 bokstaver, gjerne spesielt, men helst et han ikke må stave vær gang han presangterer seg :-P

Jeg har så lyst på Varg og samboern har lyst på Storm. Og nå kommer vi ikke på nye forslag, men vi klarer ikke å velge mellom de 2 vi har :p

Så kanskje noen av dere har noen gode forslag :-)

Kjenner så mange Trym og Odin, men Gard var spennende :-)

Cmilla skrev:
Kommer ikke på noen. Men må bare si at Storm er et kjempe fint navn:)

Hehe, nu må æ bare passe på at ikke samboern ser det :-P Har familien nesten delt inn i team Storm og team Varg hær, nærmest slik at det kan se ut som æ tape :-P

Vetle eller isak..

Har en følelse av at dere er litt inne sjanger à la f.eks Birk, Hauk, Arn....

Jeg stemmer for storm  Varg er ett hundenavn for meg..

Er så mange fine der ute, så er så veldig vanskelig å velge :-P

Er kjempe glad i Nor også :p

andre "dyre-naturnavn" da?

Bjørn
Ask
Birk
Ulv
Ylve
Falk

des09feb12 skrev:
Jeg stemmer for storm  Varg er ett hundenavn for meg..

hunden min het storm ;)

Ailo er jo også et litt spesielt og kult navn:))

Ra2 skrev:
Ailo er jo også et litt spesielt og kult navn:))

Ho som skal bli gumor har lagt beslag på Ailo og ho setter sint øynene i alle som nevner det :-P Så den tror jeg ikke vi tør å begi oss ut på :-P

Mange fine forslag :-) Må innrømme at jeg skulle helst ha funnet et som jeg aldri før hadde hørt, men som jeg bare falt pladask for :-P Nesten litt sånn kjærlighet ved første blikk- aktig :-P

Egentlig så hadde vi ikke noen spesiell sjanger i tankene, men ser selv at vi helder veldig i de retninger :-P

Borgar, Sverre, Trygve, Gunnar...

Mange fine forslag. Må sei meg ueinig med ein del over, tykkjer Varg er finast av dei to

Y_lill skrev:
Borgar, Sverre, Trygve, Gunnar...

Mange fine forslag. Må sei meg ueinig med ein del over, tykkjer Varg er finast av dei to

Endelig noen på mi sia

Atle, Jack, Falk... Storm var ganske fint :)

Noah.
Ravn.

Er så fryktelig mange fine navn å velge i, blir helt sprøø, og så skal man være to om å bli enige også :-P

Nu er gubben dratt til sjøss og er ikke hjemme før tidligst 25 januar, så nå er det dårlig med navne kommunikasjon her, stakkar prinsen vår blir vel navnløs en stund etter han er født :-P

Håper mer og mer på at jeg er en av de som holder prinsen for første gang å bare vet at han skal hete det ene eller det andre :-P Men med tanke på hvor uenige vi er så er det vel lite sannsynlig at kjekkasen min er enig :-P

Får håpe gutten kommer mens han er på havet, driver å erter gubben med at om han ikke er med på fødselen så får han ikke være med å velge navnet :-P Men sannheta er vel den at det har jeg ikke hjerte til å gjøre heller :-P

Ser det er så mange andre som har navnet klart, hvordan har dere fått til det ? :-P

Vi har jente navn vi :-P Så kanskje om de tok feil på ultralyd at vi klaffer alikevel, bare synd hun plutselig har så innmari mye blått :-P

Back
Topp