Guttenavn som passer til Tor?

Avianna

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Vi venter tvillinger slutten av februar, og fikk først beskjed at det skulle være 1 gutt og 1 jente. Nå tror de på sykehuset at det er mulig at det er 2 gutter.

Vi har bestemt oss at en tvilling skal hete Tor, siden dette var navnet som vi tok lang tid for å velge (med tanken på 1 gutt og 1 jente).

Nå må vi finne et guttenavn for tvilling #2 som passer til Tor, og er helt blank. Jeg vil gjerne ha et norsk navn, helst med norrøn opprinnelse som Tor, mens samboeren sier nei til alle disse navn siden han kjente en person med navnet og likte ikke de.

Er takknemlig for forslag :)
 
Tor og Eirik
Tor og Einar
Tor og Eldar
Tor og Gard
Tor og Gaute
Tor og Håkon
Tor og Halvard
Tor og Jostein
Tor og Skage
Tor og Vemund
Tor og Øyvind
 
Vi venter tvillinger slutten av februar, og fikk først beskjed at det skulle være 1 gutt og 1 jente. Nå tror de på sykehuset at det er mulig at det er 2 gutter.

Vi har bestemt oss at en tvilling skal hete Tor, siden dette var navnet som vi tok lang tid for å velge (med tanken på 1 gutt og 1 jente).

Nå må vi finne et guttenavn for tvilling #2 som passer til Tor, og er helt blank. Jeg vil gjerne ha et norsk navn, helst med norrøn opprinnelse som Tor, mens samboeren sier nei til alle disse navn siden han kjente en person med navnet og likte ikke de.

Er takknemlig for forslag :)

Aksel
Eskild
Aslak
Birk
Ask
Rune
Eirik
Trond
Lars
Brage
Dag
Trym
Sander
Pål
Alf
Svein
Åge
 
Tor og Odin hadde vært tøft men det blir kanskje litt for meget :hilarious:

Brage
Trym
Viljar
Oskar
 
Tor og Odin klinger best. Eventuelt Tor og Loke
 
Takk for mange fine forslag! :)
Vidar er faktisk min favoritt, men samboeren liker ikke navnet :rolleyes:

Vurderer også Håkon, men er ikke 100% solgt på den.

Tor og Odin er bare altfor mye bakgrunn for mobbing synes jeg, plus det at den ene er faren til den andre i historiene passer ikke helt :hilarious:
 
Back
Topp