Guttenavn som passer til Fredrik

Blomsterpiken91

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Oktoberfruene 2018
vi vrir og vrir hodene for å finne navn til oktobergutten vår. Har heldigvis en god stund på oss enda :)
Kan dere komme med guttenavn som passer til storebror med navn Fredrik?

Last edited:
Fredrik og Daniel
Fredrik og Christian
Fredrik og Frode
Fredrik og Steffen
Fredrik og Jonas
Fredrik og Theodor

Navn jeg liker er Eivind, Elias, Kasper, Evald, Jonathan, Håkon/Haakon.

Last edited by a moderator:
Jeg ville ha Fredrik, men mannen sa nei. Andre navn jeg liker er Eivind, Elias, Kasper, Evald, Jonathan, Håkon/Haakon.
Vi er veldig fornøyde med Fredrik. Det poppet bare opp sist, men måtte smake litt på det før vi var helt sikre. Liker godt flere av navnene du nevner så har blitt nevnt flere ganger :D

Vi har snakket mye om Lars. Det er veldig fint. Naboen heter det så føler lilsom at det blir litt feil:p

Sebastian
Kristian
Sander
Leonard
Tobias
Nathaniel

Fredrik og Oskar synes jeg passer godt sammen

Eller Fredrik og Henrik dersom man liker navn som ligner.

Fredrik og Felix om man vil ha navn på samme bokstav.

Fredrik og Oskar synes jeg passer godt sammen

Eller Fredrik og Henrik dersom man liker navn som ligner.

Fredrik og Felix om man vil ha navn på samme bokstav.
Liker godt både Oskar og Henrik, men kjenner noen utover i familien som har brukt disse så derfor vil vi prøve å unngå de:)

Liker godt både Oskar og Henrik, men kjenner noen utover i familien som har brukt disse så derfor vil vi prøve å unngå de:)
Det forstår jeg godt da, vi tenker på samme måten om navn innad i familien. Noe annet er om det blir oppkalling... Hva med Ulrik da? Mitt favoritt guttenavn fikk jeg ingen gjennomslag for. Men jeg synes Ludvig er ett kjempe fint navn. Hvordan det passer med Fredrik vet jeg ikke helt. Ellers er jo Fredrik ett kongenavn, så hva med å finne navn på en annen konge? Da har jo man flere alternativ som Snorre, Harald, Håkon, Olav, Sverre, Salamon, Gustav osv. :)

Back
Topp