Guttenavn på T.

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Yngste datteren vår heter Tindra :Heartpink
Har så lyst på et navn på T til gutten vår også.. Men syns det er vanskelig :wideyed:
Teodor og Theo er brukt av nære venner av oss.. Tobias er for vanlig:hilarious:
Kom til å tenke på Timo:Heartblue
Yngste sønnen min synes det passer bedre på en hamster :joyful:
-Men tenkte å høre om dere flotte damer har noen forslag og meninger? :)

Tarald klinger fint med Tindra synes jeg :)
Uttales som Tarald

Jobbet i en bhg for mange år siden hvor det gikk en nederlandsk gutt som het Timo<3 Søteste

Troy?

Tormod, Tristan, Tage, Thorvald, Torje, Torjus, Trygve, Trym

Tarald klinger fint med Tindra synes jeg :)
Uttales som Tarald
Spørs om jeg hadde fått med samboer på det :confused:Min oldefar het Thoralf, og det bare lo han av, og mente at da var babyen født gubbe liksom:joyful:

Last edited:
Tristan er fint og uvanlig, men det fikk negativ respons hos barnefar her :stop: Han har mye meninger om hva han IKKE liker:wideyed:
Haha, DET hørtes kjent ut :hilarious: Her avslo han en masse navn, kom med ET forslag selv! Akkurat samme sist. Men vi ble nå enig til slutt, alle 3 gangene :hilarious:

Spørs om jeg hadde fått med samboer på det :confused:Min oldefar het Thoralf, og det bare lo han av, og mente at da var babyen født gubbe liksom:joyful:

Haha, jeg tenker nesten litt motsatt - babyene skal jo bruke største delen av livet sitt som voksne og gubber, så jeg synes det er viktigere å velge et navn som passer på en gubbe heller enn et søtt babynavn :D
Det kommer, men jeg klarer bare ikke se for meg Milian, Lukas og Theo 58 år :hilarious: men innen det skjer er vel de navnene havnet i gubbenavnkategori :p Jeg har bare helgardert meg og gitt gubbenavn fra fødsel jeg :hilarious:

Haha, jeg tenker nesten litt motsatt - babyene skal jo bruke største delen av livet sitt som voksne og gubber, så jeg synes det er viktigere å velge et navn som passer på en gubbe heller enn et søtt babynavn :D
Det kommer, men jeg klarer bare ikke se for meg Milian, Lukas og Theo 58 år :hilarious: men innen det skjer er vel de navnene havnet i gubbenavnkategori :p Jeg har bare helgardert meg og gitt gubbenavn fra fødsel jeg :hilarious:
Blir litt som en gutt jeg kjenner.. Han er 5år og heter Odd Sverre :hilarious:

Enig! Jeg elsker Thorvald, men mannen er helt uenig :hilarious:

Andre navn på T: Tarjei, Tage, Truls, Thorleif, Tore, Torstein, Tallak, Tellef, Tønnes, Tollef, Tarik... :-)

Jeg har også en av de samboerene som ikke liker noen navn :rolleyes:
Jeg har fått et «ja det var ganske fint» om Julie og et «njaaaa» om Teoline.
De andre forslagene har blitt møtt med taushet som jeg tolker som nei…

Back
Topp