Guttenavn på M

Lilutta

Forumet er livet
Oktoberlykke2020❤
☀️Påskeliljene 2026☀️
Hvilket guttenavn som begynner på M syns dere er finest?

Kommende storebror har navn på M, og egentlig ville vi ikke ha M denne gangen.. Men vi sliter sånn og faller ikke for noen navn, så tenker det er dumt å utelukke alle M-navn allikevel :wacky::hilarious:

Milian skulle vår hete. Var gutt (ultralyd uke 14) men i uke 18+5 da var det en jente.
Nå sliter vi med å finne navn på ho ;)

Sønnen her i hus heter Mikkel. Elsker det! Søtt og stilig på en gang :happy:

Storesøster heter Martine..

Så tipper det må bli nytt navn på M her også! :p
Jeg ville ha Mikkel til førstemann, men mannen ville ikke.. synes det er så fint! Våre to har navn på E så vi må ha et nytt guttenavn på E:)

Liker forslagene du har fått. Gøy å holde seg til samme forbokstav. Sånn ble det ikke her :)

Jeg syns egentlig det er «teit» (misforstå meg rett) når alle søsken har samme forbokstav. Så vi ville jo egentlig ikke ha M nå, men navn er så sinnsykt vanskelig :eek::hilarious:

Jeg syns egentlig det er «teit» (misforstå meg rett) når alle søsken har samme forbokstav. Så vi ville jo egentlig ikke ha M nå, men navn er så sinnsykt vanskelig :eek::hilarious:
Hehe, ser den. Aldri egentlig tenkt over om søsken starter på samme bokstav eller ikke før. Den er ny for meg :) Men at navn er vanskelig, dèt kunne jeg ikke vært mer enig i!

Hehe, ser den. Aldri egentlig tenkt over om søsken starter på samme bokstav eller ikke før. Den er ny for meg :) Men at navn er vanskelig, dèt kunne jeg ikke vært mer enig i!

Jeg føler det er veldig vanlig at søsken får navn på samme forbokstav, min samboer og hans søsken har også det. Men selvfølgelig er det jo mange som ikke gjør det sånn også :) Vi får se hva vi havner på her, et navn må han ihvertfall ha! :hilarious:

Melvin mannen ville gjerne ha det navnet sist, mens jeg ville ha Alfred. Vi landa på Lauritz. Hadde det blitt gutt denne gangen, hadde vi muligens gått for Melvin. Det navnet har vokst på meg

Back
Topp