Mariee
Flørter med forumet
Kjempefint! Så dumt at han ikke likte det.Prøvde meg med Abel på minste gutten vår, men det ble aldri en hit hos far[emoji30]. Syns det er så fint![emoji1374]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefint! Så dumt at han ikke likte det.Prøvde meg med Abel på minste gutten vår, men det ble aldri en hit hos far[emoji30]. Syns det er så fint![emoji1374]
Vi har en sønn som heter Aksel! Hvis vi skal kjøre A videre og får en gutt så blir det Albert<3
Jeg liker Axel veldig godt ogsåFøler du det fungerer på engelsk?
![]()
Storebror er klar for å presentere seg som "AXEL" på sommerferie i år sa hanSå Aksel er jo grei på engelsk.. Albert har jeg ikke tenkt på, men det er jo mye brukt i utlandet også, er det ikke? Prins Albert av Monaco hvertfall! Kanskje i England også? Alberto brukes i Spania og Italia
![]()
Albin, Aidan, Andre, Anton, Adriel, Adrien. Noen navn som fint funker internasjonalt i hvert fall![]()
Jeg vil også ha et navn som funker internasjonalt, og har funnet til både gutt og jente. Så blir spennende å se hva for et kjønn det blir![]()
Aron, Anthony
Hvordan uttales Aidan på norsk[emoji85]?
Storebror heter Andre til mellomnavn, samme som farens mellomnavn[emoji4].
Anton var fint[emoji56]
Anton liker jeg godt selvAidan ville jeg vel uttalt Aiden. Litt uvanlig, men elsker navnet i internasjonal bruk. Tenker veldig på Aidan fra sex og singelliv og synes han var så ålreit
![]()
Må se en episode med han igjen snart, kjente jegEnig med deg, han er en fin fyr![]()