Guttenavn på A?

Vi har en sønn som heter Aksel! Hvis vi skal kjøre A videre og får en gutt så blir det Albert :) <3

Jeg liker Axel veldig godt også :) Føler du det fungerer på engelsk? :)

Storebror er klar for å presentere seg som "AXEL" på sommerferie i år sa han :D Så Aksel er jo grei på engelsk.. Albert har jeg ikke tenkt på, men det er jo mye brukt i utlandet også, er det ikke? Prins Albert av Monaco hvertfall! Kanskje i England også? Alberto brukes i Spania og Italia :D

Storebror er klar for å presentere seg som "AXEL" på sommerferie i år sa han :D Så Aksel er jo grei på engelsk.. Albert har jeg ikke tenkt på, men det er jo mye brukt i utlandet også, er det ikke? Prins Albert av Monaco hvertfall! Kanskje i England også? Alberto brukes i Spania og Italia :D

Jo jeg syns Albert er godkjent som internasjonalt navn[emoji4]. Veldig fint også! Vi har Liam og Lucas fra før. Står mellom Leo(n), som faren liker.. og jeg vil ha noe på A[emoji6]. Liker Alvin, men det ble nedstemt med det samme. Så er det Axel og Alex[emoji56]. Faren har navn på L og jeg på A[emoji6]

Albin, Aidan, Andre, Anton, Adriel, Adrien. Noen navn som fint funker internasjonalt i hvert fall :)

Jeg vil også ha et navn som funker internasjonalt, og har funnet til både gutt og jente. Så blir spennende å se hva for et kjønn det blir :)

Aron, Anthony

Albin, Aidan, Andre, Anton, Adriel, Adrien. Noen navn som fint funker internasjonalt i hvert fall :)

Jeg vil også ha et navn som funker internasjonalt, og har funnet til både gutt og jente. Så blir spennende å se hva for et kjønn det blir :)

Hvordan uttales Aidan på norsk[emoji85]?
Storebror heter Andre til mellomnavn, samme som farens mellomnavn[emoji4].
Anton var fint[emoji56]

Hvordan uttales Aidan på norsk[emoji85]?
Storebror heter Andre til mellomnavn, samme som farens mellomnavn[emoji4].
Anton var fint[emoji56]

Anton liker jeg godt selv :) Aidan ville jeg vel uttalt Aiden. Litt uvanlig, men elsker navnet i internasjonal bruk. Tenker veldig på Aidan fra sex og singelliv og synes han var så ålreit:p

Anton liker jeg godt selv :) Aidan ville jeg vel uttalt Aiden. Litt uvanlig, men elsker navnet i internasjonal bruk. Tenker veldig på Aidan fra sex og singelliv og synes han var så ålreit:p

Enig med deg, han er en fin fyr ;)

Back
Topp