Guttenavn Norsk/engelsk

Victor synes jeg er helt nydelig!!! Har falt for det selv men mannen liker det overhodet ikke..
 


Babylykke81 skrev:


kiwegian skrev:
Jeg har 15.mai ! Da må du fortelle hvordan det har gått!



I will  Lykke til, dere og :) Spennende altså.

Hei!! Hvordan gikk det idag??
 


kiwegian skrev:


Babylykke81 skrev:
Aiden er kjempe fint :)
Anik nevnte flere fine syns jeg.

Hvis vi får gutt skal han hete Liam. Men jeg sliter med å finne jentenavn. Har flere forslag men ingen som vi bare landet på med en gang.
Har du noen fine forslag til jentenavn?

Jeg er så kresen, hehe.. og så vil jeg ha noe som ikke "alle" andre har :-P
Ja... det er ikke lett.. men sånn er det nå, hehe.. Liam, Leon, Noah, Lucas er navn som har vært veldig populære her i traktene,.. Colin heter min beste venninnes sønn.. Det var litt morsomt egentlig, for begge hadde Dean og Colin på lista :-D 
Foreslo Philip for pappaen, men det skulle han ihvertfall ikke hete.. sukk.. hehe..

Er det jentenavn på begge språk du er ute etter? Er dere en tospråklig familie også?
Isåfall, her er kanskje noen du kan like? og da tar jeg ikke med Emma som halve Norge plutselig heter hihi

Nova
Anina
Nicole
Cloe
Amina

Jeg vil ikke røpe hva vi skal ha hvis det blir jente, hehe.. Det er et navn jeg vet at "ingen" har nemlig :D  *hooooolde for seg selv litt til*


Jeg blir så nysgjerrig..... Var det det navnet du snakket om?? Du trenger ikke tenke så mye på guttenavn tror jeg ;)
 
Jeg er også Britisk og for meg var det viktig at navnet til sønnen vår kunne uttales likt på begge språk og i tillegg var uvanlig

Jeg liker f.eks Pheonix, men på Norsk kan det fort bli Fønix så den falt bort. 
Her er de som var med til siste "runde" men som vi ikke valgte

Rex

Lex

Maddox

Sylvester

Milian

Felix

Elijah

 
Tusen takk for alle forslag, men nå kan det se ut som vi kanskje får jente hihi  emoticon
Jordmor var ikke helt sikker, for baby ville ikke vise seg helt.. men vi skal på 3D i juli, så håper vi kan se da 
 
Back
Topp