Guttenavn Norsk/engelsk

kiwegian

Blir kjent med forumet
Hei! 
Vi venter nr. 2. i oktober. Vet ikke om det er gutt eller jente enda, men har funnet jentenavn.. men sliter med guttenavn..   mannen min er engelsktalende, og jeg norsk. Prøver å finne et navn som er fint på begge språk! som uttales likt, det er viktig.. han skal ikke hete to forskjellige navn.
Storebror har et navn som begynner med D, men det trenger ikke lille ha. 
Navneforslag mottas med takk :)   plutselig kan det være et navn jeg bare forelsker meg i.. eller.. vi da, haha.. Mannen må jo like det han også!

hihi, morsomt at du skulle si det! sønnen min heter faktisk Aidan som navn nr 2. :)
Trenger ikke være hemmelig, han heter Dean Aidan :)

Anik skrev:
hehe da traff jeg jo ganske bra:P Fint navn han har:) 

Tusen takk! emoticon  Nå gjelder det bare å finne et til som er fint! :)

Kanskje vi får vite på UL, så blir det 50%  "lettere" .. 

Sønnen min på 2 år heter Kevin =)

Kevin er kjempefint! 
Men det er liksom ikke "it" om du skjønner, hehe... merkelig det der.. man bare VET når navnet   er det riktige.. eller ikke.. for deg. Det er kanskje fordi jeg kjenner en Kevin også.. Men skal innrømme at jeg har vært innom det! Vi brukte lang tid på å finne navnet til storebror også.. det var først da vi lå på sykehuset da han var født, at det var det navnet han skulle ha! Var liksom ikke andre alternativer da plutselig hehe

Aiden er kjempe fint :)
Anik nevnte flere fine syns jeg.

Hvis vi får gutt skal han hete Liam. Men jeg sliter med å finne jentenavn. Har flere forslag men ingen som vi bare landet på med en gang.
Har du noen fine forslag til jentenavn?

Babylykke81 skrev:

Hvis vi får gutt skal han hete Liam. Men jeg sliter med å finne jentenavn. Har flere forslag men ingen som vi bare landet på med en gang.

Jeg er så kresen, hehe.. og så vil jeg ha noe som ikke "alle" andre har :-P
Ja... det er ikke lett.. men sånn er det nå, hehe.. Liam, Leon, Noah, Lucas er navn som har vært veldig populære her i traktene,.. Colin heter min beste venninnes sønn.. Det var litt morsomt egentlig, for begge hadde Dean og Colin på lista :-D 
Foreslo Philip for pappaen, men det skulle han ihvertfall ikke hete.. sukk.. hehe..

Er det jentenavn på begge språk du er ute etter? Er dere en tospråklig familie også?
Isåfall, her er kanskje noen du kan like? og da tar jeg ikke med Emma som halve Norge plutselig heter hihi

Nova
Anina
Nicole
Cloe
Amina

Jeg vil ikke røpe hva vi skal ha hvis det blir jente, hehe.. Det er et navn jeg vet at "ingen" har nemlig :D  *hooooolde for seg selv litt til*

Sønnen min på halvannet heter Fillip<3 kan også skrives philip, så blir det mer internasjonalt i skrivemåte:-)>

Cec* skrev:
Sønnen min på halvannet heter Fillip<3 kan også skrives philip, så blir det mer internasjonalt i skrivemåte:-)>

Du så sikkert innlegget mitt over ditt.. hehe

kiwegian skrev:

Cec* skrev:

Du så sikkert innlegget mitt over ditt.. hehe

Åh:-) det så jeg ikke. Holdt sikker på å svare deg i det øyeblikket. Vanskelig å finne et navn som begge liker:-P

kiwegian skrev:

Babylykke81 skrev:

Ja... det er ikke lett.. men sånn er det nå, hehe.. Liam, Leon, Noah, Lucas er navn som har vært veldig populære her i traktene,.. Colin heter min beste venninnes sønn.. Det var litt morsomt egentlig, for begge hadde Dean og Colin på lista :-D 
Foreslo Philip for pappaen, men det skulle han ihvertfall ikke hete.. sukk.. hehe..

Er det jentenavn på begge språk du er ute etter? Er dere en tospråklig familie også?
Isåfall, her er kanskje noen du kan like? og da tar jeg ikke med Emma som halve Norge plutselig heter hihi

Nova
Anina
Nicole
Cloe
Amina

Jeg vil ikke røpe hva vi skal ha hvis det blir jente, hehe.. Det er et navn jeg vet at "ingen" har nemlig :D  *hooooolde for seg selv litt til*

Ja det er det som er problemet... Noen navn skal alle ha, og det er jo litt kjedelig...
Har falt for et jentenavn som jeg synes er veldig fint, samboeren er litt skeptisk... Det er Sienna. Syns det er nydelig. Men vi får diskutere og så se hva kjønnet blir først :)
Nei, vi er ikke tospråklige, men vi vil ha et navn som kan utales greit i utlandet også :)

Aiden er kjempe fint! Heldig du som har en engelsktalende mann ;) Vanskelig dette med navn altså.. Her vil ikke samboern diskutere navn enda, det er for tidlig mener han.. Jeg kommer påa noen fine jentenavn men ingen guttenavn. Tidligere likte jeg aksel, men nabogutten heter det så da er ikke det aktuelt lenger.

Babylykke81 skrev:

kiwegian skrev:

Babylykke81 skrev:

Nova
Anina
Nicole
Cloe
Amina

Ja det er det som er problemet... Noen navn skal alle ha, og det er jo litt kjedelig...
Har falt for et jentenavn som jeg synes er veldig fint, samboeren er litt skeptisk... Det er Sienna. Syns det er nydelig. Men vi får diskutere og så se hva kjønnet blir først :)
Nei, vi er ikke tospråklige, men vi vil ha et navn som kan utales greit i utlandet også :)

Sienna var kjempefint! og det er det ikke så mange som heter heller! ikke som jeg vet om ihvertfall, i Norge. Så om det blir jente, så bare begynn å kalle magen Sienna du, så venner han seg nok til det, haha! Når er din ul?

kiwegian skrev:

Babylykke81 skrev:

kiwegian skrev:

Babylykke81 skrev:

Nova
Anina
Nicole
Cloe
Amina

Sienna var kjempefint! og det er det ikke så mange som heter heller! ikke som jeg vet om ihvertfall, i Norge. Så om det blir jente, så bare begynn å kalle magen Sienna du, så venner han seg nok til det, haha! Når er din ul?

Ja jeg liker Sienna. Mulig jeg har han litt på gli... ;) hehe. Men han er så sikker på at det blir gutt så han kaller magen Liam, hehe...

Jeg har UL 14 mai :0) Så om 2 uker. Gleeeder meg.

Jeg har 15.mai ! Da må du fortelle hvordan det har gått!

kiwegian skrev:
Jeg har 15.mai ! Da må du fortelle hvordan det har gått!

I will  Lykke til, dere og :) Spennende altså.

Her var det mange fine navn :) Her i gården er det viktig for min mann med "norsk" navn. Han kommer fra flerspråklig familie hvor alle har ganske internasjonale navn, men vet ikke om d er at han er andre generasjon- eller om det er det at hans interesse for norsk lokalhistorie som gjør at han vil ha mer "norske" navn

Back
Topp