Guttenavn mine foreløpige forslag:)

Hva passer best?:) Eller finest:)

  • Thorbjørn

    Votes: 7 14,0%
  • Thor

    Votes: 1 2,0%
  • Theodor

    Votes: 36 72,0%
  • Even

    Votes: 5 10,0%
  • Nathanael

    Votes: 1 2,0%

  • Antall som har svart
    50

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Egentlig bare for Morro skyld men hvilken navn synes dere passer best til Sander og Jonathan? Jeg klarer nemlig ikke å bli enig med meg sjøl hvilken av de er som er finest:)
Det her er mine forslag + hver sitt forslag fra storebrødrene:) nr 2 og 3 er brødrenes forslag:)
 
Jeg likte Theodor jeg. Moro at storebrødrene har valgt det også.
 
Theodor. Synes Thorbjørn blir tungt. Men det er min smak da :)
 
Theodor synes jeg passer best. :happy:
 
For 3 av oss så står det mellom Thorbjørn/Torbjørn eller Theodor:) Hva gubben ønsker veit ingen siden han vil vente til etter at han har kommet ut..
 
Siden jeg har en Theodor og Sander, stemmer jeg selvsagt for det:happy:

Kanskje vi skal velge Jonathan da? Haha, syntes det er sååå vanskelig med gutt nr 3 :)
 
Siden jeg har en Theodor og Sander, stemmer jeg selvsagt for det:happy:

Kanskje vi skal velge Jonathan da? Haha, syntes det er sååå vanskelig med gutt nr 3 :)
Ja, det hadde vært morsomt:) Jonathan er jo ett veldig fint navn:) Ja, synes det er vanskeligere nå å finne ett navn. Står mellom Thorbjørn og Theodor foreløpig..I alle fall for meg og gutta boys. Hva gubben mener veit vi ikke før etter at lillegutt har blitt født. Håpløse mann:laughing025
 
Ja, det hadde vært morsomt:) Jonathan er jo ett veldig fint navn:) Ja, synes det er vanskeligere nå å finne ett navn. Står mellom Thorbjørn og Theodor foreløpig..I alle fall for meg og gutta boys. Hva gubben mener veit vi ikke før etter at lillegutt har blitt født. Håpløse mann:laughing025
Haha typisk, her får jeg bare " tulle" navn fra den kanten. Så blir spennende å se om vi blir enig tilslutt :hilarious: Ellers får vi la staten velge. Haha
 
Back
Topp