GUTTENAVN! Kom med dem:

Everglot

Glad i forumet
Kan der være så snill å ramse opp fine, spesielle guttenavn? Trenger litt inspirasjon her...[:-]

IKKE TOPP-10 LISTA![&:]

Toias, severin, benjamin, sebastian

til oss sto det mellom elias og linus...men her blir det elias:)

Neo
Simen
Brage
Viljar
Imre
Odin

vet ikke hvordan type navn du liker[:)]

emil
casper
kassander
emilian
elias...

trenger guttenavn vi å. er skikkelig vanskelig å finne[8D]

guttenavn jeg liker:)

Odin
Konrad
Martin
Isak
Joar
Jonar
jonah
Morten
Oskar.

Selv tenker vi litt på Joar nå:) men er LANGT i fra sikre.synes det er veldig vannskelig med guttenavn. de jeg liker liker ikke sambo og omvendt:p

Odin
Birk
Brage
Gabriell
Balder
Er navn jeg vil bruke om jeg får 5!!! sønner. ( må isåfall få firlinger neste gang da hehe)

Fortsett sånn jenter [:D] Hehe...

Jeg liker norske, gjerne gamle navn, men er ikke så mange igjen som jeg liker.. Vi har Sigurd og Eirik fra før av.

Noen jeg selv har på lista...

Arian
Liam
Thommas
Leander
Tristan
Oliver

Lykke til med navn valget! Sliiiiter som en makk selv..vet ikke kjønn heller da...

Min gutt på 3,5 heter Sebastian. Synes det er et kjempe fint navn.
Ellers liker jeg: Simen, Kristoffer, Sander.

Han som kommer skal hete Harald.

Men vi(jeg) var innom:

Marius
Sivert
Jostein

Liker slike "staute" navn jeg[:)]

Her har vi (eller jeg:P) tre navn som er aktuelle[:)]
Jacob
Noah
Nikolai

Jeg har mest lyst på Nikolai, men har ikke fått diskutert det med min kjære ennå siden han ikke kommer hjem før neste uke (synes det er greit å ikke ha sånne diskusjoner over telefon[:)]).. Dersom det blir Nikolai blir det fra oldefaren til pappa, og jeg har lyst til at det skal være et navn som ligger i familien, synes det er litt ekstra stas da[:)] Eventuelt så har jeg lyst på Noah Nikolai[:)]

Masse flotte navn her!
FLERE!

Kom med flere:D Og hold denne tråden oppe:) Vi trenger også navn:P

william alexander ska vår gutt hete :) var også innom emil aleksander, liker aleksander så gått! :)

Back
Topp