Guttenavn er vanskelig!!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Står og stamper her når det kommer til navn. Vi finner liksom ingen "wow"-navn denne gangen. Har to jenter fra før med relativt lange/tunge dobbeltnavn. Navnene er lite brukt og ganske unike kombinasjoner. Denne gang er det igrunn bare Filip som er et navn vi begge liker veldig godt. Syns det er veldig synd å bruke et toppnavn på nummer tre når de andre har mer unike navn, men jeg tror rett og slett vi ender her til slutt. Da må han isåfall få et navn nr to som klinger veldig bra. Noen gode forslag??

Emilian
Alexander

Nicolai, Sakarias, Johan eller Leander som andrenavn Til Filip :)

Om man bruker et "listenavn" trenger ikke å bety at alle rundt dere bruker det navnet da...
Vi kjenner ikke veldig mange i barnehagen og på skolen her, som har slike navn.
Det er jo bare et gjennomsnitt på landsbasis.
Da vi valgte navn valgte vi de vi likte. Vi tok lite eller ingen hensyn til lister! :)
De heter forøvrig Teodor og Eskil.
Dere kan kanskje kombinere Filip med et annet navn for å gjøre det mer unikt? Jeg synes førøvrig Filip står veldig fint alene!

Om man bruker et "listenavn" trenger ikke å bety at alle rundt dere bruker det navnet da...
Vi kjenner ikke veldig mange i barnehagen og på skolen her, som har slike navn.
Det er jo bare et gjennomsnitt på landsbasis.
Da vi valgte navn valgte vi de vi likte. Vi tok lite eller ingen hensyn til lister! :)
De heter forøvrig Teodor og Eskil.
Dere kan kanskje kombinere Filip med et annet navn for å gjøre det mer unikt? Jeg synes førøvrig Filip står veldig fint alene!

Neida, det er jo fordelen nå, at det er færre som velger topplistenavn. Etter å ha jobbet snart seks år i samme bhg har jeg bare vært borti en Filip, og så vet jeg om en utenfor vår bhg. Men det er jo sånt man aldri vet. Er mest ute etter forslag til navn som kan kombineres med Filip ja.

Neida, det er jo fordelen nå, at det er færre som velger topplistenavn. Etter å ha jobbet snart seks år i samme bhg har jeg bare vært borti en Filip, og så vet jeg om en utenfor vår bhg. Men det er jo sånt man aldri vet. Er mest ute etter forslag til navn som kan kombineres med Filip ja.
Filip Adrian/ Arian
Filip Emre
Filip Olai
Filip Andor
Filip Emil (med lang ´i´)

:D

Som ikke er toppnavn da helst?

Marelius
Kaiander
Andrei
Torjus
Danilo