Guttenavn <3

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Er så mange fine guttenavn å velge mellom! Sittet over navneleksikon på nettet i hele kveld og kommet fram til mine kandidater. Så får vi se om min kjære finner noen av navnene interessante ;)

Tenkte dele kandidatene med dere :

Axel
Adrian
Theodor
Emil
Mathias
Lucas
Oliver
Emilian
William
Leon
Julian
Nikolai
Leander
Emilio
Maximillian
Michael
Olander
Tarjei
Teo
Trym

Listen er laaaaaaaang ;)

Mathias er faktisk mitt favoritt guttenavn, men min mann har Marius og Max dom favoritter... Så vi er litter uenige her ;) Vi vil ha et guttenavn på M. Noen flere forslag??? Enn de på listen??

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Mangen fine navn,synest Maxmilliam er fint jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Mange fine. Stemmer på Lucas siden min gullgutt heter det. Ellers var Adrian, Theodor, Emil, Leander og William av de fineste. ;D

Vi har snakket litt om Theo, men syns det er kjempe vanskelig denne gangen.

Synes Oliver er veldig fint, men er for vår del "brukt opp" av noen andre. Her er det foreløpig Simon, Olai og Kasper som står på lista..men synes guttenavn er veldig vanskelig.. Guttenavn på M: Markus, Matteo, Mats, Mikkel, Mio, Morten, Magnus, Marinius og Martin er de jeg kan komme på i farta. Jeg liker Mats, men er også navnet på et prosjekt på sambo sin jobb så han falt ikke akkurat fort det ;)
Synes det er vanskelig med alle assosiasjoner man har til et navn, vet ikke om de vil forandre seg selv om navnet er til vår egen lille gutt...

Er så mange fine guttenavn å velge mellom! Sittet over navneleksikon på nettet i hele kveld og kommet fram til mine kandidater. Så får vi se om min kjære finner noen av navnene interessante ;)

Axel
Adrian
Theodor
Emil
Mathias
Lucas
Oliver
Emilian
William
Leon
Julian
Nikolai
Leander
Emilio
Maximillian
Michael
Olander
Tarjei
Teo
Trym

Listen er laaaaaaaang ;)

Mange fine navn :) våre favoritter nå er Leon, Alvin, Tobias og Elias. Men spennende å se hva vi ender opp med.

Axel
Adrian
Theodor
Emil
Mathias
Lucas
Oliver
Emilian
William
Leon
Julian
Nikolai
Leander
Emilio
Maximillian
Michael
Olander
Tarjei
Teo
Trym

Listen er laaaaaaaang ;)
Utrolig mange fine navn! Lukte best Leon. <3 skal nevnes at sønnen min heter det ;-) Ellers synes jeg Theodor er kjempefint! :)

Back
Topp