gutten min..

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
har nå fått både kolikk og låsning i nakken.... [:(]

jeg er såååå sliten.. [&o][:(] like før jeg begynner å grine her...
har vært på kurs i hele helgen og har eksamen om under 3 uker, og lillegutt har sovet 12 timer på 2 døgn! 3 timer i natt og 3 timer forje natta... og 3 timer på dagtid begge dagene... er ikke dette ALTFOR LITE???

JEG ER UTSLITT!!! [:(][:(]

da har jeg fått lagt ut ett utbrudd for første gang her..

Det er ikke FOR lite, men ja, det er jo lite.... Men fortsetter det sånn er det jo selvfølgelig altfor lite.
Huff..... Stakkars Casper[:(] Skjønner godt at du er sliten altså.
Og du, det er lov å grine[:)] Kan jo hende det hjelper litt?

vi har fått time til manuell terapeut på tirsdag... huff, det føles som en evighet til.. !! [&o]

håper casper får samme nytte av det som amalie.. er så fælt å se de sånn.. de er helt utrøstelige [:(][8|]

minifom får han, men virker ikke som om det hjelper så mye.. så kanskje det er nakken som plager han mest? aner ikke om det er vondt jeg?? [8|]

hva gjør manuell terapeuten forresten?

takk for gode ord jenter! [:)]

Stor klem

har nå fått både kolikk og låsning i nakken....

jeg er såååå sliten.. like før jeg begynner å grine her...
har vært på kurs i hele helgen og har eksamen om under 3 uker, og lillegutt har sovet 12 timer på 2 døgn! 3 timer i natt og 3 timer forje natta... og 3 timer på dagtid begge dagene... er ikke dette ALTFOR LITE???

JEG ER UTSLITT!!!

da har jeg fått lagt ut ett utbrudd for første gang her..

finnes vel ting man kan prøve mot det.. prøv sånn dråpeting fra apoteket, husker ikke helt hva det het nå men er resept fritt og skal hjelpe litt mot kolikk.. kanskje bare det som skal til. ellers kan det hjelpe å vugge eller reive babyen, altså pakke den litt godt og stramt for at han skal ha noe på magen sin og varmen

åååhh så kjedelig:(
håper du kan få litt avlastning så du får hvilt deg litt og at lillegutt blir bedre snart!
medlidenhetsklem til deg!

Back
Topp