Gutten haater snø jo!

Momofmany

Forumet er livet
Hadde gledd meg slik til vinteren i år, var lite suksess i fjor men trodde jo han kom til å kose seg mer i år! Men med en gang vi går ut i snøen skriiiker han og later som han ikke klarer å gå, detter han nedi myke snøen blir det i alle fall styr! Åhhh... Sitte på akebrett å bli dragd er helt grusomt, hater vinterdressen, når han først leker litt med spade osv er det voldsomt til sukk og stønn.. Heh.. Liker barna deres snø??

Har du gode vinterklær?
Det er det første som slår meg etter flere år i barnehage.
De ungene som ikke har trivdes har vært de med tunge og klamme klær, eller rett og slett at de fryser.

ja mikael sier ikke så mye, men har vi med oss snø inn i bilen roper han att vi har MØKK i bilen[:D]

david elsker snøen både ake,måke(gjort litt i b.hagen bare) og spise[;)]
Vi har bare hatt snø i 2 dager,men likte det ifjor å..Nå snør det masse her[:'(]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Uff, det hørtes trist ut [&o]
Andrea er veldig glad i snø, og ser hun litt snø på bakken, peker hun og roper i fryd "Snømann".
Så, nei, vi har det nok ikke på samme måte.

Kanskje han bare må få lov til å utforske litt i eget tempo? Sørg for at han ikke fryser, også kan du jo gjøre ting som du syns er gøy i snøen (lage engler, snøballer, ake osv) også kan han bare se på, så kommer han kanskje etter?

Hehe, akkurat det sa Maiken også da hun så snøen første gang nå. I natt har det snødd masse, og det snør enda, så det blir nok en morsom dag i barnehagen idag [:D]
(og for ikke å snakke om helg)

ORIGINAL: Destiny85

Har du gode vinterklær?
De ungene som ikke har trivdes har vært de med tunge og klamme klær, eller rett og slett at de fryser.

Han mener han har så mye klær at han klarer ikke gå! Heh.. Men han kan ikke ha på mindre klær eller større str. for da detter det av..

ORIGINAL: Mammai08

Har du gode vinterklær?

Han mener han har så mye klær at han klarer ikke gå! Heh.. Men han kan ikke ha på mindre klær eller større str. for da detter det av..

Hvordan kler du på han da? Og er vinterdressen tung?

Når vi er ute har vi på strømpis + genser, tynn ulldress (strikket ull om det er kaaaldt) og reimadressen (den og Name it sin er lettest på markedet).
Jeg synes det er viktig med en romslig, varm og lett dress, visst ikke blir det tungt å bevege seg for de små.

Har du gode vinterklær?

Når vi er ute har vi på strømpis + genser, tynn ulldress (strikket ull om det er kaaaldt) og reimadressen (den og Name it sin er lettest på markedet).
Jeg synes det er viktig med en romslig, varm og lett dress, visst ikke blir det tungt å bevege seg for de små.

vanlige klær, fleecedress og regnklær eller bare ullundertøy, vanli klær og dressen.. hvor får du kjøpt slik ulldress? Hadde en men den ble for liten, likte den veldig godt!

Har du gode vinterklær?

vanlige klær, fleecedress og regnklær eller bare ullundertøy, vanli klær og dressen.. hvor får du kjøpt slik ulldress? Hadde en men den ble for liten, likte den veldig godt!

Ulldresser har bla Janus, jeg kjøpte min på Obs! De har den på Barnas hus og maaange nettbutikker[:)]

http://netthandel.norhand.no/main.aspx?page=articlelist&gid=21071&gidlevel=0

Om vanlige klær er bukse utenfor stømpebukse så hadde jeg droppa det. Det er veldig tungt å bevege seg i.

Back
Topp