Guttemage eller jentemage?

Mia_mini

Elsker forumet
Kom over en artikkel om å tyde kjønn utifra mage og synes den var ganske festlig.

Dette er tegn på at det er en jente i vente
  • Magen ser ut som en vannmelon
  • Magen sitter høyt
  • Det er mulig å se bakfra at du er gravid
  • De ekstra gravidkiloene setter seg først og fremst på hofter og rumpe
  • Linea negra (streken noen får på magen) går fra kjønnshårene og opp til navlen
Tegn på at det er en gutt som kommer ut
  • Magen ser ut som en basketball
  • Magen sitter lavt
  • Man kan ikke se bakfra at du er gravid
  • Du legger på deg kun på magen
  • Linea negra (streken noen får på magen) går helt fra kjønnshårene til like under ribbeina

Passer noe av dette for deg?

Det eneste som stemmer på min jentemage, er at magen sitter høyt.
Ellers "tyder" alt på at jeg skal få gutt. Som jeg vet er feil :hilarious:

Jeg og synes sånne ting er litt gøy!

Tja er ikke vannmelon og basketball omtrent like runde da? :joyful: Jeg bærer høyt, ellers passer alt med guttemage. Helt lik mage som sist, og da var det også gutt :Heartblue Lurer på om dere som har har forskjellige kjønn også har hatt ulike mager? :)

Magen med første (jente) lå lavt å så ut som en ball, vistes ikke bakfra at jeg var gravid. La på meg en del nedentil den gangen men var lita når jeg ble gravid å da:angelic: denne gangen med gutt er magen mye høyere og rundere. Ser enda ikke bakfra att jeg er gravid. Har lagt på meg lite denne gangen. Streken kom ikke med noen av dem.

Stemte med alle 3 her.

Veldig runde mage som lå lavt, og la kun på meg på magen med begge guttene

Venter jente nå og magen sitter høyere og liksom rundt på hoftene, ser nok at jeg er gravid bakfra også, gjorde ikke det med de andre,
Men så er det jo tredje svangerskapet mitt også, så tenker at det er ganske vanlig at det flyter litt mer ut da :-P

Back
Topp