Guttemage eller jentemage?

mammatilM&L

Elsker forumet
Dette med magen, stemmer det til deg? Og hva var det som var hva?

Hvilken mage har jeg?

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Vedlegg

• 1368557892354.jpg
    1368557892354.jpg
    33,7 KB · Visninger: 58
  • 1368557906281.jpg
    1368557906281.jpg
    33,8 KB · Visninger: 63
Jeg har lagt på meg rundt hele denne gangen, mye mer hofter, rompe og lår, samt at man ser det godt bakfra. Venter jente denne gangen...

Forrige gang la jeg også mye på meg, men den gangen nesten bare på magen, og jevnt over ellers, slik at jakka jeg brukte når jeg var høygravid sist får jeg ikke igjen over rompe og lår, men det er god plass foran på magen (foreløpig selvfølgelig).

Jeg venter jente, men har vel det de kaller "guttemage". Kan ikke se bakfra at jeg er gravid heller, noe som de sier at er typisk for de som venter gutt. Men på OUL var han 100% sikker på at det var jente i magen denne gangen, så får mildt sagt sjokk om det skulle vise seg å være gutt på 3D ul...

Sist hadde jeg veldig guttemage, kun en kul foran på magen, fikk også gutt :) Denne gangen har jeg helt annerledes mage, mye mer på sidene, men har ikke fått så mye større hofter og rumpe. Jeg venter jente denne gangen :)

Jeg har lagt på meg rundt hele denne gangen, mye mer hofter, rompe og lår, samt at man ser det godt bakfra. Venter jente denne gangen...

Forrige gang la jeg også mye på meg, men den gangen nesten bare på magen, og jevnt over ellers, slik at jakka jeg brukte når jeg var høygravid sist får jeg ikke igjen over rompe og lår, men det er god plass foran på magen (foreløpig selvfølgelig).

:) så da stemmer det til deg da.

:) så da stemmer det til deg da.

Jeg venter jente, men har vel det de kaller "guttemage". Kan ikke se bakfra at jeg er gravid heller, noe som de sier at er typisk for de som venter gutt. Men på OUL var han 100% sikker på at det var jente i magen denne gangen, så får mildt sagt sjokk om det skulle vise seg å være gutt på 3D ul...

Samme til meg det :) bare vi skal ikke på 3D da :)

Sist hadde jeg veldig guttemage, kun en kul foran på magen, fikk også gutt :) Denne gangen har jeg helt annerledes mage, mye mer på sidene, men har ikke fått så mye større hofter og rumpe. Jeg venter jente denne gangen :)

Jeg hadde veldig guttemage med guttungen, å.føler jeg har det nå også, selv om de sa det er jente :p

La på meg mer over rompe/lår sist, mengdene gangen er det kun magen som har est ut ;) ser ut som en vannmelon inni der ;P så jeg jaggu ikke helt hva som skjuler seg der inne

Magen min er ganske lik forrige gang (Hadde kun mage og fikk gutt), men tror jeg er og blir større enn sist. Men foreløpig vises ikke magen bakfra så vidt jeg vet..

I følge jordmor venter vi jente. Har vendt meg til det nå, så håper jeg ikke får beskjed om gutt på ny ultralyd neste tirsdag.

"Bra" det ikke stemmer på alle da :p
Jeg har ikke klart å forstå at jeg bærer på jente siden jeg føler alt av myter peker retning gutt.

Har veldig typisk guttemage :D Bare en stor og rund mage, ikke noe mer :)

Sent from my GT-I9100

Har vel en typisk jentemage da den er ganske bred og ikke særlig spiss.
Venter ei jente har jeg fått høre flere ganger :-)

Back
Topp