Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 15077 mitt magehus
Jeg har lagt på meg rundt hele denne gangen, mye mer hofter, rompe og lår, samt at man ser det godt bakfra. Venter jente denne gangen...
Forrige gang la jeg også mye på meg, men den gangen nesten bare på magen, og jevnt over ellers, slik at jakka jeg brukte når jeg var høygravid sist får jeg ikke igjen over rompe og lår, men det er god plass foran på magen (foreløpig selvfølgelig).
Jeg har lagt på meg rundt hele denne gangen, mye mer hofter, rompe og lår, samt at man ser det godt bakfra. Venter jente denne gangen...
Forrige gang la jeg også mye på meg, men den gangen nesten bare på magen, og jevnt over ellers, slik at jakka jeg brukte når jeg var høygravid sist får jeg ikke igjen over rompe og lår, men det er god plass foran på magen (foreløpig selvfølgelig).
Jeg venter jente, men har vel det de kaller "guttemage". Kan ikke se bakfra at jeg er gravid heller, noe som de sier at er typisk for de som venter gutt. Men på OUL var han 100% sikker på at det var jente i magen denne gangen, så får mildt sagt sjokk om det skulle vise seg å være gutt på 3D ul...
Sist hadde jeg veldig guttemage, kun en kul foran på magen, fikk også gutt Denne gangen har jeg helt annerledes mage, mye mer på sidene, men har ikke fått så mye større hofter og rumpe. Jeg venter jente denne gangen