Gutteklær!

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Nå begynner jeg å bli lei av at alle butikkene har masse klær til jenter, men lite til gutter. Noen som har tips til noen butikker? Annet enn kappahl, lindex, name it, hm etc. Liker litt tøffe ting, ikke så glad i sukkersøtt lyseblått;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Junior barneklær har mye fint. Er en del merkeklær da, men kan finne kupp på salg. Er på Storo senteret pluss to steder til.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
ELSKER Mini rodini og de har faktisk mest fint til gutter, så her går frøkna i "gutte" klær. Liker også FUB, de har også mye kjønnsnøytralt..

Er glad i mørkeblått jeg da, så mulig derfor jeg tiltrekkes av såkalte gutteklær.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er jo veldig mye bra på nettet?:) guttelus.no, rakkerungene.no, armerogben.no, Lilleprinsen.no, englebarn.no... Og så videre;) Syns nesten problemet er at det er for mye fine gutteklær der ute! Hehe
 
Polarn O Pyret har en del fargesterke klær :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har jente. Er lei av at det nesten bare er rooooosa å få til henne jeg :/


Lillegull 070414 :D
 
Jeg har jente. Er lei av at det nesten bare er rooooosa å få til henne jeg :/


Lillegull 070414 :D


Jeg nesten aldri rosa. Jeg liker ikke rosa selv og da gidder jeg heller ikke å kle barnet mitt i det. Bestemora kjøper derimot rosa klær til henne..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg nesten aldri rosa. Jeg liker ikke rosa selv og da gidder jeg heller ikke å kle barnet mitt i det. Bestemora kjøper derimot rosa klær til henne..


Sent from my iPhone using BV Forum
Her har jeg ikke kjøpt noe rosa selv. Hun har derimot fått litt og arvet litt. Så det føler jeg hun liksom må bruke ettersom vi får det... Sku ønske det var tøffere tøy til jenter og UTEN rosa på...


Lillegull 070414 :D
 
Enig.. alle kolleksjoner er liksom rosa og blå.. Igrunn gørr kjedelig.. Jeg skulle ønske det var mer rødt til gutter jeg..
 
Enig.. alle kolleksjoner er liksom rosa og blå.. Igrunn gørr kjedelig.. Jeg skulle ønske det var mer rødt til gutter jeg..

Enig! Gutter må ikke være blå hele tiden. Hatt litt rødt fra polarn o pyret, superfint!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Joha har også mye rødt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har de? På babyshop her er det bare blått og grått i joha.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp, kjøpte rødt Joha her om dagen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har kjøpt litt lilla, bl.a. tipsyulla til janus. Også har vi en del brunt, oransje, hvitt og rosa (faktisk) og grønt (og rosa) fra lindex og tiljamid bl.a. Nå kler guttungen min veldig godt blått så har og en del blått, men den der babyblå eller "tøffeblå" med kule motiver prøver jeg å styre unna. Vil ha vanlige, praktiske klær, og liker ikke slike pynte/dolleklær med mindre man skal noe spesielt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sett den nye kolleksjonen til Polarn og pyret? De har gratis frakt til søndag.
 
Back
Topp