Gutteklær...

*Josefine

Forelsket i forumet
Hvor handler dere guttemammaer klær til de små? H&M har et elendig utvalg synes jeg...udyr, skinnjakker og store figurer på klærene... hvor er det mer søte og nøytrale? De er jo ikke 1 år enda.. (!!!!) Synes ikke de skal se ut som 10åringer i klesveien...

Synes Name It har litt fint til gutt, ellers handler vi for det meste Miniature, Norlie, Molo, Cupcake, Ticket to heaven, osv.

Hehe har ingen fast plass , men er innom h&m , lindex , kapphal (hvordan det nå skrives[8D]) osv
Så kjøper litt her og litt der[;)]

- Lindex
- Name it (!!!!!)
- pomp delux (!!!!)
- joha
- litt h&m
- litt kappahl
- ej sikke lej
-

Besøk nettbutikker som linuslotta f.eks [:)][:)]

Har heller ingen spes favoritt..blir mye her og der egentlig!

Kjøper veldig sjelden klær egentlig, for Jacob har fått så mye gaver.. Moro det også, men skulle gjerne handlet mer selv, for det er jo så moro[:D]
Var på shopping med Jacob's oldemor i dag, og vi var på H&M. Synes det var kjempemye kult der jeg da[8D] Selvom det er velfig upraktisk mye av det, og det gidder ikke jeg å kjøpe! Må jo være litt praktisk!
Men endte opp med en stilig olabukse og en strikket tykk jakke! Herlig:)
Ellers ELSKER jeg NameIt<3
Cubus har utrolig dårlig utvalg! Og jeg synes det er vanskelig å finne sokker som sitter på bena, de sklir jo bare av[:'(]

Handler en del på Lindex,synes de har så masse fine farger på klærne!
Name It har også en del fint!
Hm har jeg nesten ikke kjøpt noe på til lille prinsen! Men igår så jeg en knall tøff jakke,hadde han bare vært ett år eldre! hehe...[;)]

Her har det gått mye i Lindex, er veldig glad i farger på klærne, name it, pomp de lux. I det siste syns jeg de ikke har hatt noe fint på cubus og hm. Jeg gidder ikke å kjøpe dyre klær til de, rekker nesten ikke å bli brukt og mye av det er upaktisk og vanvittig dårlig passform.

Ravn Kenneth får så mye arveklær at jeg trenger nesten ikke å kjøpe noe til ham :P
Men hvis jeg gjør det er det på:

Lindex
H&M
NameIt
Minelli (vet ikke om den bare er her da men)
Torgunns barneklær (den er vel igrunn bare her :P)
memini

jooooo også er jeg helt forelska i småfolk klær :P

Handler på de vanlige butikkene vi. Er nemmelig ikke full av penger[;)]

ORIGINAL: Kraaka

Har heller ingen spes favoritt..blir mye her og der egentlig!

Back
Topp