Gutteklær inspirasjon

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Hvilke typer klær liker du til gutter? Noen favorittmerker?

Gjerne bilder og linker! Gjerne nøytrale klær også.
 
Jeg syns gutteklær er vanskelig og at utvalget er rimelig kjedelig. Jeg liker bukser med denne fasongen:
B2454380-46CA-41AD-9494-1ECB3BCAF157.jpeg
http://www.lillemartine.no/baby/underdeler/benno-pants.html
(Har akkurat denne, og skulle ønske jeg fant den i flere farger. )

Denne liker jeg også godt:
B477E14E-A1DF-402E-B239-991457DFFAB4.jpeg
https://m.babyshop.no/pants-mineral...ZLpJzL2EergW5PedXZ0rkFgYO6vZSeBwaAibdEALw_wcB

Tror de to er favorittbuksene mine. De passer til det meste og jeg liker at de er litt baggy.

Har ingen favorittmerker, men har faktisk blitt skikkelig fan av Lindex. Elsker det nye konseptet med at de har fjernet gutte og jenteavdelingen, og bare har babyklær i masse farger og som passer begge kjønn.

Type klær jeg liker er en god blanding.
1. Enkle, stilrene plagg der alt kan mikses (Marmar, NoaNoa og Wheat f.eks har mye i den sjangeren)
2. Sterke farger og søte print (har en forkjærlighet for søte dyr). Lindex og Molo bl.a har mye litt «sprekere».
3. «Joggeklær» som er litt penere enn det aller kjipeste. Syns f.eks Hummel, Adidas, Gullkorn Design o.l er skikkelig søtt på småttiser.

Bevegelighet og at plagg ikke er stive/hemmende er selvfølgelig det aller viktigste. Derfor liker jeg best å kjøpe i fysisk butikk.
 
Last edited:
Jeg er veldig glad i Newbie og tror nesten hele garderoben til lille er derifra nå. Synes også at de har mye fint på Lindex. Ellers synes jeg det er mye fint og deilig tøy fra Joha og Hust&Claire.

Er veldig fornøyd med denne bodyen i mange ulike farger fra Newbie, koster bare 99 kr og.
177CA9E4-2CEF-4087-B316-63F787B82EA5.jpeg
Elsker denne fra Joha:

254BCF3E-0712-4431-AA06-633B9F179538.jpeg


Av bukser foretrekker jeg å bruke myke bukser enten løse eller tightslignende. Han beveger seg best i de som er litt «stramme». Mykest mulig bomull/bambus/ull.Skulle ønske fargespekteret var større i både jente og gutteavdelingen da. Det finnes jo så mange fine farger.

Når det gjelder varmere tøy og uteklær synes jeg lillelam har den fineste tykke ullen. Nøstebarn den fineste tynne ullen. Han har en Reima dress, men jeg synes at Wheat og Mini-a-ture dressene er de fineste egentlig. Kivat luer er fine, dyre og kommer i masse fine farger.
 
Last edited:
Er veldig glad i sennepsgul/oker ilag med brunt og gule klær. Men det går i vanlig stil, type body og bukse
 
Back
Topp