Guttebaby? Hva skal han hete? :)

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Jeg får en gutt, men klarer ikke å bestemme meg for navn! Hva kaller dere deres gutt? Eventuelt hvilke navn står det mellom? :)

Jeg er også førstegangs med gutt, og synes guttenavn er kjempevanskelig! Har noen navn jeg går og smaker på: Even, Erlend, Magnus, Odin, Aksel, Kristian.

Ingen gutt på vei, men liker veldig godt August og Emrik :)

Vi venter og ei jente, men jeg tenkte på Mathias, Emil og Peder på gutt ;)

Vi får jente, men fine guttenavn synes jeg er Finn, Sjur, Iver, Vebjørn, Olav, Eivind, Truls :)

Jeg sliter med guttenavn selv. Akkurat nå vurderer vi Håkon, men det er likevel ikke noen klar favoritt. Synes også Magnus, Vegard og Håvard er fine navn

Håkon er fint, men vi måtte stryke det da bonussønnen har en ny lillebror som heter det :p
Ellers liker jeg navnet Aksel for tiden. Samboern liker Brage og Greger :p

Håkon er fint, men vi måtte stryke det da bonussønnen har en ny lillebror som heter det :p
Ellers liker jeg navnet Aksel for tiden. Samboern liker Brage og Greger :p
skulle ønske min ville at gutten skulle hete Brage. Det er så fint! Men her blir det heldigvis jente, ellers ville vi nok aldri blitt enige.. Haha

Her blir det jente nr. 3, men hvis vi hadde fått en gutt så kunne jeg tenke meg at han fikk hete Jakob, Magnus, Sondre eller Cornelius :)

storebror heter Martinius Olai...
Her heter guttungen på 4 Olai :) og når vi har sport ham om hva lillebror skal hete, så sier han martinius :-) han e ganske fan av marcus&martinius da. Blir nok gjerne Levi på lillebror. Har foreslått Kevin, Yohan og Gøran, men ble nedstemt av mannen der gitt:-)

Back
Topp