Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med jentene var jeg voldsomt kvalm, jeg fikk bekkenløsning før jeg visste jeg var gravid og jeg var fysen på søtt.
Venter gutt nå. Slapp stort sett unna spying og kvalme. Bekkenløsninga kom ikke før i uke 13, men til gjengjeld var den ekstrem vond helt frem til uke 30, ca. Det har ikke gått over, men til sammenligning føler jeg at jeg kunne løpt maraton nå [emoji23]
Men jeg er utmattet hele tiden kynnerene er harde, masse hodepine, rastløse ben og kramper overalt. 6-7 uker igjen, og jeg er sååååå sliiiiten og lei allerede
Jeg var helt håpløst lei meg for alt og ingenting med begge gutta. Men nå med jente er jeg ganske laid back og kobtrollertSyns det har vært ganske like svangerskap. Første to jenter, nå en gutt. eneste som er er at jeg har vært mye mer lei meg denne gangen, men det tror jeg handler mer om livssituasjonen min, enn nødvendigvis det at det er en gutt.
Jeg var helt håpløst lei meg for alt og ingenting med begge gutta. Men nå med jente er jeg ganske laid back og kobtrollert
Det kan jo selvfølgelig hende at det er noe i det Humøret mitt er ihvertfall dramatisk annerledes denne gangen enn de foregående
Har vært dødelig kvalm med alle 3 jentene, og mye plaget med blodtrykksfall . Spiss mage med jenter.. med begge guttene har jeg vært plaget med bekkensmerter og betennelse i hofta fra ca uke 15. Ikke så intenst kvalm og gikk over i ca uke 16-17. Veldig rund mage,men vises ikke bakfra
Veldig rart det der kom tilogmed over en bekjent for 2 dager siden som ble helt paff dæ jeg møtte henne på butikken ,siden hun hadde gådd glipp av magen ,men sånn blir det når man kun ser det fra siden/foranJeg så heller ikke gravid ut bakfra med guttene, men det kan man se nå ja
Veldig rart det der kom tilogmed over en bekjent for 2 dager siden som ble helt paff dæ jeg møtte henne på butikken ,siden hun hadde gådd glipp av magen ,men sånn blir det når man kun ser det fra siden/foran