gutte teppe

mas

Elsker forumet
ja måtte til og strikke litt blått.
for hadde vert litt kjedligt med rosa og lilla vogn teppe til "lille bror"[;)]

helt enkelt i full fart,men vart nå ok da.

kjempefint [:)]

Så fin! Utrolig flink du er da![:)] Kunne ønske jeg hadde sånne strikkeferdigheter selv! Heldigvis har jeg snille familiemedlemmer som strikker til meg [:D]

Så søtt [:D]

Åååå,det var fint!
Jeg vurderer å prøve meg jeg også... Et teppe kan vel ikke være så vanskelig? Har kun strikket skjerf i mitt voksne liv ( var en racer på luer da jeg var yngre).
Har du en oppskrift?

ORIGINAL: Lindus82

Så søtt [:D]

så fint! åhh at jeg ikke kan noe sånnt:)

ORIGINAL: Mamman til Luan

Åååå,det var fint!
Jeg vurderer å prøve meg jeg også... Et teppe kan vel ikke være så vanskelig? Har kun strikket skjerf i mitt voksne liv ( var en racer på luer da jeg var yngre).
Har du en oppskrift?

trenger ikkje oppskrift.
er som og strikke eit stort skjerf....
dette her er bare strikket rett frem,og trraktoren er sydd på etterpå.
la opp 120 masker på pinne nr 6,og strikket til eg synest det var stort nok[;)]

ORIGINAL: inamaria

kjempefint [:)]

sign

Fint teppe. Og det gjør seg når man broderer litt på det[:)]

Så fint![:)] Du er jammen meg en kreativ sjel[:)] Du lager så mye fint!

kjempefint [:D]

og du e jo superrask - ekje sooo lenge sia de fekk beskjed om at de får ein gut !!!

eg ekje komt halvvegs på det teppet eg spurte deg itte oppskrift på fø maaange veker sidan... [8|]

ORIGINAL: Mammas drøm

kjempefint [:D]

og du e jo superrask - ekje sooo lenge sia de fekk beskjed om at de får ein gut !!!

eg ekje komt halvvegs på det teppet eg spurte deg itte oppskrift på fø maaange veker sidan... [8|]

takk[:)]
er sykemelt,og nesten sengeliggende til tider,så sitter nå bare her og strikker[;)][8D]

Kjempekoselig teppe da:)!!
Jeg strikker også teppe, men mister såååå fort tålmodigheten!! Blir jo aldri ferdig!!

Back
Topp