Gutte navn????

Bruker18re

Flørter med forumet
Vi sliter så med gutte navn.....vi at en søt liten Julia som skal bli storesøster til en liten gutt ( hadde navnet Jenny klart til en liten snuppe men det ble jammen meg en lillebror ) ;)
Navnet må fungere internasjonalt siden vi kommer fra Island ;)

Disse navnene har vi
Aleksander
Adam
Nicolai
Mathias

Hvilken av disse hadde dere valgt og eventuelt har dere noen forslag??!

Aleksander eller Mathias:)

Ellers liker vi: Christian, Jonas, Emilian, Fredrik, Magnus, Matheo, Milian, Emil, Carl, Sander

Likte Aleksander best av dem :) ellers er Christian fint :)

Mathias er utrolig fint synes jeg :)

Nicolai <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Freyr er nydelig det må du bare få til....;) er du islandsk ??

Nicolai er nydelig men min mann blir ikke vant til å tenke seg å ha en liten Nicolai men har sagt at hvis d er virkelig d jeg vil så får jeg vilja mi ;) men heldigvis så har vi 10 uker fra og med i dag til termin ;)

Liker Mathias best med Alexander på en god nr 2. Nicolai synes jeg det er så mange som heter og passer ikke like godt med Julia som jeg anser som litt internasjonalt. Da hadde jeg heller gått for Nicolas. Adam forbinder jeg fortsatt med Adam og Eva =)

Matheo, ivan, Leander (som min sønn heter) :)

(Sniker fra sept'13) Måtte inn å se tråden! Vi sliter litt med navn vi også! Nicolai er kjempefint synes jeg, passer til storesøsters også. Adrian er fint synes jeg, og Filip :)

Mathias er veldig fint!

Ellers liker jeg også godt disse guttenavnene: Markus, Leo, Theo, Daniel, Casper, Elias, Sander <3

Freyr er nydelig det må du bare få til....;) er du islandsk ??

Nicolai er nydelig men min mann blir ikke vant til å tenke seg å ha en liten Nicolai men har sagt at hvis d er virkelig d jeg vil så får jeg vilja mi ;) men heldigvis så har vi 10 uker fra og med i dag til termin ;)

Nei ikke i det hele tatt :-P
Men falt så for det. Mannen ble enig på et annet navn jeg hadde på lista så han er ikke navnløs lenger :-) men vi avslører aldri navnet før barnet er født :-P

Back
Topp