Gutte navn og jente navn.

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
Hei. jeg er ny her inne, men har vært på siden en stund, min fikk ikke registrert meg på forumet før nå..hehe..

Jeg og typen min sliter litt med navn til den lille som kommer 14februar til verden [:)]
Vi står mellom to jente navn som er Lovise eller Aurora-Sofie og tre gutte navn som er Lucas eller Isac.

Hva synnes du/dere er finest ? Jeg tar gjørne imot andre forslag av både gutte og jentenavn [;)]

Takker på forhond for alle svar [:D]

Må si jeg likte det doble jentenavnet ditt!!![;)]
Så er det ei tulle som titter ut,får hun et utrolig vakkert navn-om dere velger det...[:)]
Ang guttenavn så er ikke jeg personlig noe særlig for noen av de navnevalga du har der.[8|]
Men det er jo dere som foreldre,som velger navn da!!![;)]
Guttenavn jeg har sansen for er f.eks: Alexander,Kristoffer,Nicolai...
Uansett lykke til med navnevalg!!![:D]
Ønsker dere å få vite kjønn ved UL,eller ønsker dere å vente!?

Synes Lucas og Isac var kjempefine navn jeg.. Star83 og jeg har visst litt forskjellig smak, ja[;)]

Lovise er søtt.. Eller Louise.. Har en kjempekoselig venninne som heter det. Fint navn på ei fin jente[:D]

likte navnene dere har funnet[:D] så uansett hva dere velger og hvilket kjønn dere får så får de fine navn[;)]
klem stine

Aurora Sofie og Lucas er de fineste synes jeg...[:)]

Min lille gutt som ble født 8. august heter Lucas [:D] Så det synes jeg selvfølgelig at er kjempefint!

Jeg syntes Lovise, men jeg ville foretrukket å skrive det Louise.[:D] Det syntes jeg er mye penere. Lucas og Isac er fine navn, men ikke noe jeg ville valgt.

Uff nå hørtes jeg litt negativ ut kanskje, det er ikke meningen, men det er det jeg syntes.

Klem[:D][:D]

Min gutt heter Nathaniel.. hva synes dere om det da

Syntes det var fine navn jeg. Kult med noe litt orginalt. Likte spesielt Isac.

Hvis jeg får jente skal hun hete (hvis det passer til hennes natur) Molly Adeleide. Molly fordi det er få som heter det, og da blir det ikke noen kallenavn. Adeleide fra slekten. Hadde en tippoldemor som het: Johanne Adeleide Tekla Isadore Von Munthe Af Morgenstierne. Det var tider da de ga barna sine navn i fleng!![:D] Hehe

Back
Topp