guttane mine

TauZa

Forumet er livet
 Ådne på vei for å gi Heine en suss[:)]

Ikke annet enn herlig! Flotte gutter!

(må forresten si at du er fantastisk god til å treffe på "fine" datoer[;)])

Så nydelige gutter du har!!Også syns jeg de har så fine navn [:)] Ikke sånne navn man hører overalt

Ååååå... Så nyyydelige gutter!!![:)][:)] Så heldige som "har hverandre"!!![:D]

*Gleder seg*[:)]

åh...nydelig!

for noen søte gutter!

ORIGINAL: chrichri

åh...nydelig!

for noen søte gutter!

Nydelige

Finate guttan evver[:)][:)][:)][:)]

Liker navnevalget deres[:)]

ORIGINAL: Anis

Nydelige

Åååhh herlige gutter

Og litt vittig vi født på samme dagen da [:D] Klokka kom knerten din?? Tror du var først ute om jeg ikke husker feil! [8D]

ORIGINAL: KathMor

Åååhh herlige gutter

Og litt vittig vi født på samme dagen da [:D] Klokka kom knerten din?? Tror du var først ute om jeg ikke husker feil! [8D]

Dere fødte med ca. 12 timers mellomrom!![:D] Veldig artig at det ble sånn da!![;)]

ORIGINAL: Anis

Nydelige

ORIGINAL: sånja

Åååhh herlige gutter

Dere fødte med ca. 12 timers mellomrom!![:D] Veldig artig at det ble sånn da!![;)]

ja[:)] Heine kom 11.34 for å være nyaktig[:)][:)]

tusen takk alle sammen! jeg er seff helt enig. Storebror smelter hjerter med omsorgen sin.

Nydelige! 

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: sånja

Åååhh herlige gutter

ja[:)] Heine kom 11.34 for å være nyaktig[:)][:)]

haha - vittig, ja mi kom jo 23.09 så da ble det så og si 12 timers forskjell gitt [8D][:D]

så skjønne gutter!!!! [:D]

Back
Topp