Gutt

Alicia

Glad i forumet
Vi har fått vite at vi skal få en guttebaby [:)]

Dette er kjempe morro [:D]

gratulerer med den lille guttebabyen i magen

Tusen takk [:D]

Vet du hva du skal ha??

nei, vi ville ikke vite det vi... vil ha det som en overraskelse...skal på en ny ul i overimorgen. så får håpe den ikke ligger å skræver...[:D] men vi har en veldig sterk følelse av at det blir jente vi da... jeg drømmer om en datter omtrent hver natt jeg...merkelig...
hvorfor valgte dere å vite kjønn? nyskjerrig jeg...[8D]

Velkommen i gutteklubben.
Det var mest samboer som ville vite det, men jeg er nyskjerrig av natur og når vi hadde sjansen til å se kjønnet så var vi enige om at det ville vi.
Så nå er det mye lyseblått som er innkjøpt......kommer det en jente istede så sliter vi litt...hehe[:D]

Vi ville veldig jerne vite vi da, fordi det er første mann og jeg hadde lyst til å være litt forberedt, men med neste mann (hvis det blir noe nestemann) Så vil vi ikke vite det. Så gøy at dere skal på UL snart da, alltid koselig å se babyen sin [:D]

Gratulerer!! [:D]

Gratulerer med guttebaby i magen

gratulerer med gutten,enda et mannfolk på vei[:D]

Gratulerer så mye!! [:D]

Gratulerer så mye med guttebabyen[:D]
Vi var ikke i tvil at vi ville vite det, er jo litt av gleden og vite og forestille seg og kjøpe ting i den lange vente tiden, og en avlastning å få vite hva det blir halvveis inn i svangerskapet, som da er en glede gitt, så er det kje så lenge til nest, det å føde vesla.Hadde aldri klart å gått ni månder på toppen av kaka i tillegg og ikke vist hva det var[:D]

Nå vurderer jeg sånn 3D UL, har så lyst, men er gandke dyrt da[8|]

ORIGINAL: Nina22

Gratulerer så mye med guttebabyen[:D]
Vi var ikke i tvil at vi ville vite det, er jo litt av gleden og vite og forestille seg og kjøpe ting i den lange vente tiden, og en avlastning å få vite hva det blir halvveis inn i svangerskapet, som da er en glede gitt, så er det kje så lenge til nest, det å føde vesla.Hadde aldri klart å gått ni månder på toppen av kaka i tillegg og ikke vist hva det var[:D]

Nå vurderer jeg sånn 3D UL, har så lyst, men er gandke dyrt da[8|]

Hehe   [:D]  Ja 3D UL høres jo kjempe spennede ut, synd at det er så dyrt, men jeg har litt lyst for det. Skal vurdere det. Jeg synes at det er så utrolig mye man må kjøpe inn for en liten baby, at jeg føler meg blakk lenge før jeg har NOEN grunn til det! [:@] Argh!

Gratulerer med gutten.Det blir gutt på meg også[;)]

Back
Topp