gutt vs jenteklær

RosaLillaBlå

Flørter med forumet

Venter min første gutt, har 2 jenter fra før. Etter ul igår klarte ikke jeg og sambo å dy oss så vi dro innom et kjøpesenter på veien hjem. Men kjente jeg ble skikkelig irritert, er jo SÅ mye klær til babyjenter, men omtrent ingen ting til gutter i de store kjede butikkene..

Noen som har noen tips til nett butikker med fine/tøffe gutte klær??
Kjenner jeg er litt lei rosa/lilla etter å ha levd i den bobla i seks år, he he. Gleder meg til å kjøpe litt andre farger. Elsdte jenta vil jo kun ha rosa/lilla klær.

Jeg er veldig glad i nameit, og synes de har utrolig mye fint til gutt :) spesielt baby-gutt da :D Har ikke kikket så mye på "rosa avdeling" før, så det blir spennende å prøve sånn framover..

Nå har ikke jeg gutter da...men bruker å kjøpe litt til gudsønnen min, og da bruker jeg å kjøpe på b.la familiebutikken.no. Er veldig glad i klær fra hummel, hollys og småfolk, synes de har mye fint til gutter!! Ellers så har du jo guttelus.no, bruker og ellos.no litt :)

Jeg handler også på nameit endel, men vær obs på at klærne ofte er litt smale.
Ellers må jeg vel bare si meg enig med deg, det er litt kjedelig egentlig å se at bugner over på jentesida og så er det ikke så mye på guttesida bestandig...men jeg handler som sagt på nameit, h&m og av og til Polarn O Pyret.

Hehe jeg tenker HELT motsatt jeg!!
Syns det er utrolig liten fint til jenter jeg... Men masse fint til gutta. Kanskje det er jeg som er litt sær i hvilke klær jeg vil ha - men syns det er så vanvittig mye "dall" på jenteklærne. Jeg HATER blonder og sånne ting - og kjoler er kjempeunødvendig..
Blir nok å kjøpe noen kjoler denne gangen, for å bruke på sommerstid i vogna (med tøybleie og knestrømper under...) men når jeg hadde høst og vinter baby så brukte vi aldri kjoler.

Men kommer vel an på sikkert... De har masse masse fint til gutta på HM og masse fint på Lindex =)

Name it!! Fineste klærne!
Cubus har endel fint til babygutter (hadde iallefall det til storebror)

Moira skrev:
Hehe jeg tenker HELT motsatt jeg!!
Syns det er utrolig liten fint til jenter jeg... Men masse fint til gutta. Kanskje det er jeg som er litt sær i hvilke klær jeg vil ha - men syns det er så vanvittig mye "dall" på jenteklærne. Jeg HATER blonder og sånne ting - og kjoler er kjempeunødvendig..
Blir nok å kjøpe noen kjoler denne gangen, for å bruke på sommerstid i vogna (med tøybleie og knestrømper under...) men når jeg hadde høst og vinter baby så brukte vi aldri kjoler.

Men kommer vel an på sikkert... De har masse masse fint til gutta på HM og masse fint på Lindex =)

Vi har brukt masse kjoler og med alderen til største har vi jo ikke kommet unna. Hun elsker å gå i skjørt og kjoler. Syns ikke det er så mye "dall", syns det er verre med den forbaska katte, Hello Kitty. Får jo omtrent ikke kjøpt noe på HM som ikke har den katta på seg.. Blitt litt bedre i det siste, men til tider var det jo helt ekstremt syns jeg..
Var på HM igår og syns det omtrent ikke var noe til baby gutt der, var en bitte lite stativ, mens til jenter var det en hel vegg og et stativ.. Kanskje vært på en dårlig HM butikk jeg da..

*Smula* skrev:
Name it!! Fineste klærne!
Cubus har endel fint til babygutter (hadde iallefall det til storebror)

Ja, det var på Cubus vi endte opp med å handle på igår, men syns ikke det var så mye der. Er kanskje jeg som er kresen. Var på en side på nett idag som solgte nameit, der var det masse fint, så takk til alle som har anbefalt det :)

Jeg har tenkt flere ganger over at jeg er glad jeg er guttemamma, for det må jo være mye billigere klesmessig 

Jeg handler gutteklær i disse nettbutikkene: (det som er dyrt handler jeg på salg og da kjøper jeg til mange str framover) - pompdelux.no - engulknapp.no - minimikki.no - Laredoute.no - lilletordivel.no (hvis den fortsatt eksisterer) Masse kule gutteklær. Har også handla på polarn o pyret, name it, benetton. Klærne fra benetton er av så god kvalitet at 4 gutter har brukt klærne uten at de blir slitt. HM klærne kan ikke arves så mange ganger til samme kvalitet. Kjøper på benetton også kun på salg. Ullklær kjøper jeg på spar kjøp, merket truls og trine eller noe sånt. De som har arva klærne etter oss sier kvaliteten er bedre enn janus.

Handler endel fra nett jeg, men ellers går det i standarklær fra name it, Lindex og Kapphal... Jeg kjenner jeg er irritert på dette kjønnshysteriet jeg... liker best klær med masse farger og søte figurer og dyr som passer til begge kjønn jeg... men det er det lite med gitt!

Mange av nettbutikkene jeg nevner har kjønnsnøytrale klær. Gutta mine har massevis av gensere med motiver og farger som passer begge kjønn :-)

Back
Topp