Gutt vs jente symtomer....

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️

Da jeg var gravid sist hadde jeg ikke særlig mye kvalme.

Nå begynte jeg å være små kvalm fra 7-8 dpo, 9dpo på kvelden ble kvalmen litt sterkere, og er det fortsatt idag 10 dpo! Er det forskjell på gutt og jente symtomer?? Jeg tror selv/føler det blir jente denne gangen. men vet jo aldri sikkert hva det blir

Hvordan har dere det med kvalme?

sist svangerskap kastet jeg opp noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid (fikk pos test 6 dager før mensen, og oppkastet kom noen dager før dette) til uke 26. denne gang har jeg kun vært små kvalm bare. ikke kastet opp en gang. føler meg ganske i topp form egentlig. min samboer er overbevist om at d er en jente.

jeg har vært kvalm noen dager nå. Forrige gang fant vi det ut i uke 8, da hadde jeg hatt omgangssyke i to uker trodde jeg.. ;) og da fikk vi jente.
Mannen (og jeg) er overbevist om at det blir en gutt her nå. Når sjokket hadde lagt seg, sa han bare; jaja, hva skal vi kalle pjokken? 

L86 skrev:
jeg har vært kvalm noen dager nå. Forrige gang fant vi det ut i uke 8, da hadde jeg hatt omgangssyke i to uker trodde jeg.. ;) og da fikk vi jente.
Mannen (og jeg) er overbevist om at det blir en gutt her nå. Når sjokket hadde lagt seg, sa han bare; jaja, hva skal vi kalle pjokken? 

Hehe, pjokken! Det var jo søtt<3  Har hørt at vi kan få mer kvalme, og kanskje tidligere, når det er jente. Men ikke alle det stemme med.... 

Andre som jeg kjenner har vært en del kvalme, og fått jente:) Jeg var så å si ikke kvalmen sist! Men får vel vite kjønnet, når den tid kommer,så får jeg se om det setmme for meg!

Hepe skrev:

L86 skrev:

Hehe, pjokken! Det var jo søtt<3  Har hørt at vi kan få mer kvalme, og kanskje tidligere, når det er jente. Men ikke alle det stemme med.... 

Andre som jeg kjenner har vært en del kvalme, og fått jente:) Jeg var så å si ikke kvalmen sist! Men får vel vite kjønnet, når den tid kommer,så får jeg se om det setmme for meg!

ja, det blir spennende! Håper bare spira klamrer seg fast og alt er bra, så kan det blir hva som helst

ingen symptomer enda.. men venter på kvalmen, har hatt det begge gangene før..

Kanskje noen har motsattHva vet jeg, blir uansett glad! Krysser for at vi alle beholder spiren 8mnd til!!!

forige gang var jeg små kvalm til 7 måned, og hadde masse svangerskapsplager og var mye trøtt ! halsbrann og!
Denne gangen er det like dann.. kan ikke være henni magen før jeg får vondt og blir kvalm..

Forige gangen ble det gutt :D
Så jeg har en sterk tro på at det blir det denne gangen å! selvom jeg er mer utslitt i  kroppen enn jeg var sist :)

uansett så er det fordeler med begge kjønn :)
jeg har jo alt jeg trenger får vi gutt, og får vi jente har jeg mange veninner og søstre jeg kan arve av :)
Alt som teller er at babyen er frisk! :)

Ikke kvalm nå og var heller ikke det sist gang. Det er veldig forskjell fra person til person og svangerskap til svangerskap, så tviler på at det betyr noe :)

Her har jeg en sterk mistanke om gutt så langt.. Er bare så synd med alle de nydelige jenteklærne vi har liggende(det meste nytt) emoticon

Jeg har en av hver, og hadde ganske like graviditeter.... Jeg la på mer mer da jeg gikk gravid med jenta (kanskje det var pga at dette var den første graviditeten), men hun var jo også over 1 kg større enn gutten d ;-)

Vanskelig å si om symptomene var annerledes... Følte det ganske likt jeg ;-) Spennende tid vi gravide har i møte!

Jeg er ikke kvalm nå (bank i bordet! ;)), og var ikke kvalm forrige gang :)

Back
Topp