Gutt og jente navn

Kkk

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Har noen begynt å tenke på navn på kommende baby?
Vet ikke hvem jeg venter på enda så
Jeg har klart navn til jente ( det blir 2 navn) Mens til gutt mangler jeg ett navn enda ,men bra at jeg har god tid :-)

Sliter med å finne et guttenavn vi liker like godt som sønnen vår sitt.
Det dukket opp et jentenavn i en drøm jeg hadde som både mannen og jeg falt pladask for :p, itilegg er det mellomnavnet til min farmor som har bursdag på termindatoen. :rolleyes:

Blir det jente har vi navne klart tror eg. Vet fra sist at eg blir utrolig ubesluttsom når det nærmer seg :shy::hilarious: men blir det gutt har vi virkelig ikkje peiling

Jeg synes det er mere vanskelig med guttenavner en jenter.
Har to gutter fra før og begge har 2 navn så det er mulig såklart. Men jeg kunne uten problemer gi fine jentenavner til en stor barnehage gruppe:-D

En til i den klubben!:cheers Guttenavn er vanskelig, mens jentenavn er lett. :knegg: Vi har heldigvis en del tid til å bestemme oss.

Vi har plutselig ikke navn til verken gutt eller jente:eek: Dette er jo helt sykt vanskelig!!

Guttenavn er helt klart (det som ikke ble brukt da vi fikk jente sist). En mindre ting å tenke på :p Men jentenavn som passer med de vi allerede har, det er mye vanskeligere :wacky:

Ingen navn klare. Orker ikke å tenke på det før jeg vet hva det blir. Synes det er så vanvittig vanskelig å gi noen et navn de skal ha for resten av livet!

Har ikke begynt å se på navn enda, vil vente til etter OUL når vi forhåpentligvis vet om det er jente eller gutt. :dummy::dummy1: Men blir kanskje litt verre denne gangen når vi er fem stk som skal bli enige...:laughing002 Søsken på 15,12 og 7 er fast bestemte på å være med i prosessen. :smug:

Vi har et navn klart som funker på både gutt og jente så blir det navnet uansett :)
(Bare litt forskjellig skrivemåte og uttalese på gutt og jente da)

• Liker
Reactions: Kkk
Tenker litt men er vanskelig synes jeg, kanskje lettere å lete om vi får vite kjønn på ultralyden. Men sist gang fikk ikke gutten vår navn før 20 dager etter fødsel - var så vanskelig å finne noe navn han passet til :)

Back
Topp