Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har noen begynt å tenke på navn på kommende baby?
Vet ikke hvem jeg venter på enda så
Jeg har klart navn til jente ( det blir 2 navn) Mens til gutt mangler jeg ett navn enda ,men bra at jeg har god tid
Sliter med å finne et guttenavn vi liker like godt som sønnen vår sitt.
Det dukket opp et jentenavn i en drøm jeg hadde som både mannen og jeg falt pladask for , itilegg er det mellomnavnet til min farmor som har bursdag på termindatoen.
Blir det jente har vi navne klart tror eg. Vet fra sist at eg blir utrolig ubesluttsom når det nærmer seg men blir det gutt har vi virkelig ikkje peiling
Jeg synes det er mere vanskelig med guttenavner en jenter.
Har to gutter fra før og begge har 2 navn så det er mulig såklart. Men jeg kunne uten problemer gi fine jentenavner til en stor barnehage gruppe:-D
Guttenavn er helt klart (det som ikke ble brukt da vi fikk jente sist). En mindre ting å tenke på Men jentenavn som passer med de vi allerede har, det er mye vanskeligere
Ingen navn klare. Orker ikke å tenke på det før jeg vet hva det blir. Synes det er så vanvittig vanskelig å gi noen et navn de skal ha for resten av livet!
Har ikke begynt å se på navn enda, vil vente til etter OUL når vi forhåpentligvis vet om det er jente eller gutt. Men blir kanskje litt verre denne gangen når vi er fem stk som skal bli enige... Søsken på 15,12 og 7 er fast bestemte på å være med i prosessen.
Tenker litt men er vanskelig synes jeg, kanskje lettere å lete om vi får vite kjønn på ultralyden. Men sist gang fikk ikke gutten vår navn før 20 dager etter fødsel - var så vanskelig å finne noe navn han passet til