GUTT nr 3!!!

Chokolade

Andre møte med forumet
Var på UL i går, vi venter GUTT nr 3!!! emoticon Så her blir det liv i heimen! emoticon
Alt var i skjønneste orden med lille prinsen, fantastisk å se han <3
Ååå jeg synes det virker så uendelig lenge til januar...

Fikk en liten bekymring da... Jordmor sa at deler av morkaka mi lå over fødselskanalen, fått ny time til innvendig UL i uke 32. Vis den fortsatt ligger sånn (hun sa det var mulig den strakk seg vekk når magen vokste??) blir det keisersitt! Synes det er litt skummelt å tenke på.... Noen med "keisersnitt" erfaring her?
Jeg som har hatt så fine og greie fødsler før.... får krysse fingre!

gratulerer med enda en gutt, så gøy

Gratulerer med nok en gutt

Jeg fikk førstemann med hastekeisersnitt, siden fødselen tok for lang tid og pulsen ble dårlig. Alt gikk veldig fint.

Gratulerer med nok en gutt - det blir nok et herlig trekløver :)

¤Steinbukk¤ skrev:
Gratulerer med nok en gutt

Jeg fikk førstemann med hastekeisersnitt, siden fødselen tok for lang tid og pulsen ble dårlig. Alt gikk veldig fint.

Gratulere med gutt på vei

gratulerer men prins på vei..
første sv.skapet låg morkaka mi forran.
var inne på ny ultralyd uke 32 og da var den på plassen sin... som oftest flytter den seg på plass:) det går fint :)
men kjenner til bekymring for ks ja..

Gratulerer med prinsen i magen

Gratulerer med en prins til :)

Gratulerer!

Gratulera med gut nr.3:-) eg har ikkje erfaring med ks, men kanskje nokon andre her inne har det:-)

Gratulere me gutt nr 3 :)
Min morkake lå også slik på første ul, men hadde flyttet seg opp på rett plass i uke 32. Gjorde d nesten hele tiden sa jordmor, så får håpe d skjer for deg også!!
Men har en ks opplevelse også, d er en del vondt dagene etterpå og man trenger litt mer hjelp til div gjøremål den første tiden. Men d gikk kjempe bra ;)

Back
Topp