Gutt med feber.. tur i vogn?

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Nikolai har feber og er litt sløv..
Men jeg lurer på..
Kan jeg kle veldig godt på han og sette han i vogna og rusle en tur?
Er så nydelig vær og jeg trenger mosjon..:p og frisk luft er vel sunt selv om en har feber? eller?

Tror jeg bare gjør godt!=) Frisk luft skader ikke=) God tur:)

Så lenge han ikke svetter for mye, eller det er ALT for kaldt, vil han nok bare ha godt av littegrann frisk luft.
Prøv å tenke litt på hvordan du selv har det når du er syk, ta høyde for at barn ofte er mer aktive enn oss selv når de er pjuske, og ta utgangspunkt i det.
(Synes ikke noe særlig om det når man ser klart syke barn dras med på shopping fordi mor har "fridag" med sykt barn, men en liten tur ut for frisk luft eller kanskje en kopp kakao, med et klart øye på barnets tilstand, ser jeg ingen problemer med. :) )

Ja,har en syk liten gutt her selv og vi har vært ute en tur,må ta buss for og komme til legen og tror han synes det var godt :) kos dere..

Ja nei jeg hadde aldri dratt med meg en syking på shopping.. ei heller om det var kaldt og gufsete vær ute.. men nå er det bare friskt og sola stråler... såklart er det litt kaldt (ikke kaldere enn 0 grader da).. det er jo vinter.. men jeg syns det er helt herlig ute.. og har jo vogna så han kan sitte i den så mye han vil når vi er ute på tur...
Men da kler vi oss godt så prøver vi å gå en tur :D

Det er vel bare fint for han å få frisk luft! Pass på å ikke kle for godt på han vil jeg heller si..

B

Back
Topp