Gutt/jente symptomer

Mioloo

Forelsket i forumet
♡Novemberhjerter 2025♡
Mest for moro skyld og fordi jeg synes det er veldig spennende selv. Er det noen som har flere barn, av forskjellig kjønn som har forstått det har vært et spesifikt kjønn ut ifra symptomer og cravings?

Selv har jeg to av samme kjønn, der svangerskapene mtp symptomer var helt like. Her var det intens kvalme før jeg rakk å teste positivt, som begge gangene måtte medisineres. Så langt har ikke denne kvalmen meldt seg denne gangen :D som sagt mest for nysgjerrigheten, vet alle svangerskap er forskjellige uavhengig av kjønn❤️

Har ikke noe spesifikt tegn, men fått en magefølelse litt uti svangerskapet begge gangene som har stemt (har en av hver). Hva som har gitt meg den følelsen aner jeg ikke :hilarious:

Jeg har mer plager nå enn sist, og jeg kjenner mest aktivitet på venstre side av. Sist kjente jeg mest på høyre side. Så da er det kanskje jente:pompus:

Umulig å si ut i fra symptomer her, for foreløpig holder de seg unna. :hilarious:

På maibarnet så var jeg helt sikker på gutt, og det stemte. Da var trøtthet det sterkeste symptomet i begynnelsen.

På den kjemiske jeg hadde forrige syklus, så har jeg veldig på følelsen at det var jente - men det er jo umulig å vite. Men tenkte det fordi jeg testet positivt allerede 8 DPO, og fikk bekkenløsningsmerter samme dag.

Så kanskje dette er gutt igjen, siden det tok litt tid før jeg fikk positiv test denne gangen, og nå har jeg ingen symptomer..? :hilarious:

Det er vel en myte om at HCG er høyere ved jente - men vet ikke om det er noe hold i den teorien :shy:

Blir spennende å se - vi tenker å vente til fødsel!

Ganske likt i grunn. Veldig kvalm med begge. Spydde med gutt, bare kvalm med jente. Utrolig dårlig i bekkenet med begge. Myyyye smerter i magen generelt og vonde kynnere med jente

Mange spennende svar her :) med nr 1 visste jeg det var gutt lenge før ultralyden bekreftet det, var bombesikker på magefølelsen. Med nr 2 var jeg like sikker på at det var jente, deeeet var det ikke så den mage følelsen stoler jeg ikke på denne gangen :laughing002

Mange spennende svar her :) med nr 1 visste jeg det var gutt lenge før ultralyden bekreftet det, var bombesikker på magefølelsen. Med nr 2 var jeg like sikker på at det var jente, deeeet var det ikke så den mage følelsen stoler jeg ikke på denne gangen :laughing002
Det skjedde meg og, trodde jente med første. Gutt med andre, var jentene:P

Jeg synes svangerskapene var like. Har to jenter. Kvalm/oppkast med begge to. Trøtthet.
Eneste forskjellen var cravings. Ville ha sterk og krydret mat med andremann...

Jeg stoler ikke på min egen magefølelse :P Har tatt feil før :P

Back
Topp