Gutt, jente eller ukjent?

smona

Andre møte med forumet
Tenkte det hadde vært gøy å fylle ut her etter hvert som vi har vært på OUL :) Selv skal jeg på OUL 3. desember, og jeg er ganske sikker på at vi venter en liten gutt til :)

Nå er det tre slike tråder i det åpne forumet, og én i det skjulte...

Kan vi ikke heller fylle inn OUL, termin og kjønn i den ene OUL tråden da? Blir jo så vanvittig masse... Eller om vi har en termin + kjønn tråd og OUL tråden, så er det liksom bare to isteden for maaaaange.. :) ? Også skulle vi ha fått de klistra opp da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil ikke ha de klistret opp, da blir det problem igjen om for mangen topptråder, da tar vi de heller i viktigeste tråder :) Min mening vertfall :)

sendt fra appen

Vil ikke ha de klistret opp, da blir det problem igjen om for mangen topptråder, da tar vi de heller i viktigeste tråder :) Min mening vertfall :)

sendt fra appen

Tenkte om vi har OUL + termin + kjønn i en eneste tråd og fikk den klistret opp eller noe, trenger ikke mange tråder sånn sett syns det blir mye selv :p men i den OUL tråden du laget nå går det jo an å fylle inn termin og kjønn/ukjent f.eks så har vi en samla tråd på det og ikke tre forskjellige på hvert tema f.eks :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp