Gutt - Gutt - Jente ??

sunshinesept

Andre møte med forumet
Er det noen her som har fått 2 gutter og deretter en jente? Har ultralyd om 2 uker, så får vite kjønnet da. Har 2 gutter fra før så hadde jo vert kjekt med ei jente, men føler at det blir gutt siden vi allerede har 2, og kjangsen da blir større for det. Anyone? :)

Er i samme situasjon som deg.. har to gutter fra før.. hadde vært stas med ei jente. Min mor hadde to jenter og 3mann ble en gutt. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har 3 eldre brødre.. Aldri si aldri! :)

3 av 3 i bhg med 3 barn. (Oi!) Har gutt-gutt-jente :)
Jeg har jente-jente :) luuurer på om vi ikke kan gutt da jeg tror det er ei jente til i magen :)

Jeg kjenner mange som har hatt to gutter og deretter fått jente :) Og omvendt.

Jeg har to eldre brødre så fullt mulig.. Men sannsynligheten er nok dessverre uansett 50/50 for gutt og jente uavhengig av hva du har fra før..

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Så gøy! :-D Håper så fælt på ei jente, men er overbevist om at det blir en gutt til.. Spennende :happy

Mamma sverget på at jeg var en gutt selv etter jeg var født og legen sa det var ei jente.. Så er nok litt en forsvarsmekanisme. Det er bedre å tro det er en gutt til det motsatte er bevist hvis man virkelig ønsker seg ei jente:) hun måtte jo gi seg når hu fikk meg på armen og fikk bekreftet at jo, til sist fikk hun ei jente også:)

Har en vennine som har to gutter, i september fikk hun jente. Moren og søsteren min fikk to jenter før de fikk gutt.

Jeg har to eldre brødre så fullt mulig.. Men sannsynligheten er nok dessverre uansett 50/50 for gutt og jente uavhengig av hva du har fra før..

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Sannsynligheten er faktisk 51/49 gutt/jente ;)
Det blir født 51%gutter og 49% jenter i Norge -ganske rart egentlig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ kjenne mang som har 2 av samme kjønn å 3 gang har dæm fått et annet kjønn :)

Høres lovende ut! :D Er jo glad uansett hva det blir selvfølgelig, men hadde bare vert sååå gøy :) Men har ikke troen på at jeg får ei jente jeg... sukk... ja ja, pyttsann.. Friske barn er viktigst <3

Høres lovende ut! :D Er jo glad uansett hva det blir selvfølgelig, men hadde bare vert sååå gøy :) Men har ikke troen på at jeg får ei jente jeg... sukk... ja ja, pyttsann.. Friske barn er viktigst <3
Kjenner jeg ønsker meg mer og mer gutt nå.. Men "vet" det er ei jente til ;)
Såklart blir enda ei prinsesse helt supert det også! :D må være lov å ønske synes jeg. Man blir jo like glad i barnet uansett!

Jeg og må si at jeg ønsker meg jente.. jeg har to gutter fra før.. Det hadde vært artig å få oppleve å ha begge kjønn.. Dette blir det siste barnet vårt.. Vi tar det vi får, har jaggu ikke vært lett å få de vi har :)

Back
Topp