Gutt+gutt+jente!!!

Nanna

Betatt av forumet
Nå har vi vært på OUL og gjett hva, vi er så utrolig heldige at vi venter en lillesøster til de gode gutta våre :):) Alt så helt fint ut med organer, fostervann ol., heldigvis.
Var så sikker på gutt nr. 3, hadde innstilt meg på det. Bestemt navn også. Vi trodde nesten ikke på jordmoren med en gang når hun sa at vi måtte skifte ut babygarderoben... Pappaen gråt en liten gledesskvett og jeg kan fortsatt ikke slutte å smile fra øre til øre.
Hurra!!

Gratulerer så masse! Fantastiske nyheter :)

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Gratulere så mye med en liten jente :)

Så koselig, gratulerer!

Der begynte jeg å lure om du sku ha trillinger eller no ;) Uff.. hjerna mi er grøt for tiden! Gratulerer :)

Har forresten to gutter og ei jente nå, er utrolig flott å se storebrørdrene passe på lille bebien vår :)

Gratulere :-)

Gratulerer! :) Blir akkurat samme som her da, vi har også to gutter fra før, og nå er det en lillesøster på vei :D

Tusen takk alle sammen. Har vært på garnbutikken og byttet to hvite nøster m lilla i dag :)
Storebrødrene var heldigvis superfornøyde m en lillesøster. Nå gjør det jo heller ikke noe at jeg har gitt bort d meste av babytøy etter sistemann. (Mannen var så bestemt på at det holdt med to for et drøyt år siden, hehe).

Gratulerer! :D

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Back
Topp