Gutt eller jente ?

x1xMammas lille gull

Første møte med forumet
Hørt noe om at ved hyppig sex hele månden så er det størst sjangs for gutt, og ved sex bare en sjelden gang gir mest sansynelig ei jente siden jentesædcellene lever lenger enn guttene. Eller har jeg misforstått nå ?

Noen av dere dette stemmer på ? Eller husker jeg denne "regelen" feil ?

Vi er helgepulere, og en gang i bland midt i uka da, men mest helgene og da kvar helg.

Men da jeg sluttet på pillen fikk jeg soppinf og da syns ikke jeg det er no særlig og ha sex. Så vi hadde egentlig ikke så mye sex. Men det ble gutt da, så vi traff vel veldig bra og der lå vel et egg klart den gangen[:)]

He he he det vet jeg ikke [:D]
Er en side med kjærring råd inne på siden som det står noe sånt. Vi hadde ikke så veldig mye før jeg ble gravid og vi venter jente og sist hadde vi veldig mye og da kom det en gutt [:D]

jeg tror det er ganske medisinsk korrekt at guttecellene er kjappest ute, men minst utholdende. dvs at dersom man har sex på eggløsningsdagen, er det større sjanse for å få gutt. dersom man har hatt sex noen dager før eggløsning, er det jentecellene som har overlevd. men noen menn er selvsagt mer disponible for å få et av kjønnene, så ingenting er jo sikkert...

Back
Topp