gutt eller jente?

Frøken X

Flørter med forumet
Good morning girls :) Tror dere på at hvis en er dårlig i svangerskapet så blir det ei jente og frisk hvis det blir en gutt? Er så spent på hva vi får :) klem
 
Hei!

Jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Noen sier at det er sånn som du beskriver, mens andre sier at det er omvendt...

Jeg har hatt ett greit svangerskap så langt, er kvalm av og til, men ikke noe spying[:D]

Er også kjempe spent på hva vi får, men håper vi klarer å vente til det lille gullet vårt har meldt sin ankomst.[:)]

Lykke til[:D]
 
hei

første gang jeg gikk gravid var jeg veldi dålig,men jeg fikk en gutt..så tror ikke det har noe å si..men når jeg var 3-4mnd på vei var jeg bombesikker på hva jeg fikk..fikk det jeg trodde jeg skulle få..
får bare vente å se..men vil dere vite hva det blir om de ser det på ultralyd?
 
hei m.c.f. tror jeg vil vite det ja men samboeren er litt mer tilbakeholdene. Det er jo litt praktisk å vite det også om de kan si det med sikkerhet.
 
Jeg tror ikke noe på det. Folk er så forskjellige, og det kommer gutter og jenter om hverandre uansett om man er frisk eller ikke!

Jeg tviler også sterkt på den kinesiske kalenderen her på sidene som skal si deg om det blir gutt eller jente ut i fra når i året befruktningen fant sted osv... i følge den skal jeg få en gutt, men tiden vil vise... [;)]
 
Hei hei[:)]
Jeg trodde på det i begynnelsen men ikke nå lengre[:)] Jeg var dårlig en god stund i svangerskapet men jeg venter en gutt[:)] Så jeg tror ikke at du kan stole helt på det nei[:)]
 
med tanke på den kinesiske kalenderen så skal jeg også få en gutt :) vi får se :)
 
Hei på deg!

Jeg er også kjempespent på hva jeg får....Alle tror jeg får gutt fordi jeg er så fin form...Forrige gang var jeg dårlig hele svangerskapet å da fikk jeg jente..Det kan jo være noe i det, men jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal tro jeg. Tror det er veldig individuelt. Du da??? Er du mye dårlig eller er formen bra?
 
hei synne :) jeg er litt kvalm om morraen og brekker meg men ikke spyr, litt trøtt og litt ømme bryst, men det er nok likt uansett gutt eller jente. Blir spennende :)
 
Back
Topp