Gutt eller jente?

Morkel

Andre møte med forumet
Her finner dere et fødselskart! Hvis alt klaffer denne måneden - får dere gutt eller jente da?

Skulle mirakler skje (vi har ikke begynt å prøve ennå) ville vi fått en jente (ifølge kartet).

Morsom leke det der...
 
Ifølge mitt kart skal vel jeg få en gutt , men jeg ligge litt i mellom måndene så det kan også bli en jente.....
Gleder meg til ultralyden....
 
He,he...Med førstemann her stemte det ikke,men stemte på andemann da!
Blir spennende å se med tredje da-etter kartet skal det bli jente...
Men har en følelse av gutt![8|]
Så vi får jo vente noen mnd før vi får svaret...
 
Hei!
Fødselskart? Er det noe man får av lege etter bekreftet graviditet? [8|] Og hvordan fungerer det? Aldri hørt om dette før jeg [:)]
 
Heisann...Dette fødselskartet finner du inne på hovedsiden til babyverden!
Gå inn på punktet under "svangerskapet",og så inn på "gutt eller jente" inne på denne siden (nesten nederst) står det "det kinesiske fødselskartet".
Trykk deg inne der,og da er du der![;)]
 
I følge fødselskartet så skulle det ligge ei jente å svømme inni magan [:)] ...og i følge ultralyden så gjør det da også det [;)]
 
Ville bare si ifølge det kinesiske fødselskartet, stemmer det med at jeg fikk gutt første gang og jente andre gang. Litt artig å se...[:)]
 
Hei [:)]
Takk for infor om fødselskart, skal prøve å klikke meg inn der nå for å ta en titt!
 
Morsomt. Har faktisk ikke sett på det fødselskartet før nå, men i følge det blir barnet vårt en gutt. Vi har to mot to på hva det blir. Selv har jeg null formening om det, i motsetning til så mange andre som har en følelse av hva de venter.
Blir jo spennende å se,da!
 
Back
Topp