Gutt eller jente?

Alhana

Glad i forumet
Hvordan er det med dere, stoler dere helt på ultralyden angående kjønnet?

Jeg fikk vite at det mest sannsynlig er ei jente vi får, men jm kunne selvsagt ikke garantere det. Jeg vet om tre tilfeller hvor jm har tatt feil, alle gangene ved at hun har sagt jente og så viste det seg at det var en liten gutt [8|]

Når jeg har sett på kjerringråd o.l. tyder nesten alt på en gutt (bortsett fra hjerteslagene som hele tiden har vært 140 eller over).

Jeg har så lyst å kjøpe små søte jenteplagg, men tør ikke det, så jeg har så langt holdt meg til nøytrale innkjøp. Nesten så jeg angrer meg litt for at vi spurte om kjønnet!

Uansett jeg blir like glad for om jeg får ei jente eller en gutt [:D]

Kjempe glad i deg lille nurket mitt

Fikk og vite jente på ul.. Tar utgangspunkt i at det er ei lita jente der inne, men begrenser innkjøp av rosa og kjoler litt da... men noen plagg har det blitt. Når det ikke er så mange plagg så gjør det ikke noe om de ikke kan brukes alikevel. (regner med det strømmer på med klær etter fødselen[;)] og da til rett kjønn også *hihi*) Barnerommet og slikt er ganske nøytralt, mest fordi jeg ikke er så glad i rosa da, men også for enkelhets skyld..

Så ja, stoler egentlig på ul, men ikke blindt, er åpen for at det KAN være en liten gutt[:)]

har vært på 2 ganske sikre ul der det ble konstantert gutt. første ul så jeg det selv på faktisk! og fikk bekrefta det av legen. på andre ul var jeg på 3D der legen var 100prosen sikker på at det var gutt

Alle kjeringråd å spnt viste gutt. Men ut kom ei nydleig jent. Hadde blitt gla for gutt også. Bare ungen e frisk ska man være forsøyd[:D]

Når vi var på ultralyd virket jordmor veldig interessert i kjønnet på beibissene, så dette var noe hun brukte mye tid på. Når hun fikk inn et skikkelig bilde så var det egentlig greit å se hva slags kjønn det var. Tror jeg venter en jente og en gutt.

Hos oss var det litt usikkert på ul, men så sier plutselig eine jordmora at "Deeer er det en tut!" [:D]
Så ho mente det var 99,9 % sikkert at det var en gutt..
Men vi tenkter fremdeles at de KAN ta feil.. Vet at besteforeldre har kjøpt litt blå klær, men tar det ikke så høytidelig.. Kommer det en gutt så er det fint, men kommer det ei jente så er det og fint.. [:D]

ORIGINAL: Gullungen i magen!

ORIGINAL: Almyrida24

Hos oss var det litt usikkert på ul, men så sier plutselig eine jordmora at "Deeer er det en tut!" [:D]
Så ho mente det var 99,9 % sikkert at det var en gutt..
Men vi tenkter fremdeles at de KAN ta feil.. Vet at besteforeldre har kjøpt litt blå klær, men tar det ikke så høytidelig.. Kommer det en gutt så er det fint, men kommer det ei jente så er det og fint.. [:D]

De sier det gj.snittelig er enklere å se kjønnet om det er en gutt, kontra jente [:D]

Det har jeg og hørt.. [:D] Så vi regner nesten med at det kommer en gutt da..
Likevel.. En LIIITEN sjans for at de kan ta feil er det jo.. [8D][:D]

da jeg gikk gravid med emma fikk jeg vite på UL at hun var en gutt. var på 2 UL! så denne gangen valgte jeg å ikke vite det, hadde nok ikke stolt helt på svaret uansett. Emma hadde en god del lyseblå klær den første tiden [:D]

jeg var på andre UL i uke 19 å da sa hun at det var en jente, hun viste kjønnsleppene å det!

men forde! jeg tørr heller ikke stole på det! det var jo litt tidlig å jeg er litt redd for at det kommer ut en liten gutt! for jeg har kjøpt masse rosa klær[&:]

Vi fikk vite 99% sikkert at det ville bli en gutt. Jordmor ville ikke si 100%, for hun var redd for evt søksmål dersom den ene prosenten slo feil[:D] Jeg har for øvrig også hørt at det er større sjanse for at kjønnet "endres" hvis en får høre at det blir ei jente, men det er jo mange som opplever det motsatte, da. Jeg er glad for begge deler, jeg! Kjøper nøytrale klær en stund til for sikkerhets skyld.. 

Back
Topp