gutt eller jente?

emk23

Forelsket i forumet
hei i dag fikk jeg høre fostelyden for første gang,den var på 160. hva sier dette igjen??? jente/gutt?

kunne ikke se det på ul[8D] ikke det at det er så viktig,men hadde vært gøy om det blir ei jente til lille tulla mi på 1år[:D] 
jeg har selv en søster som er 16mnd yngre enn meg og vi har alltid hatt bra kontakt[;)] 

stemmte deres hjertelyd?

over 140 jente
under gutt

men mange sier at det går ikke an å finne ut kjønnet på hjertelyden...

Dette stemmer nok Ikkje alltid, Men I følge det som sies, Såh er det er jente....
Babyen her har hatt alt fra 130 - 150 slag, Og det er visst en gutt der.... [:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

over 140 jente
under gutt

men mange sier at det går ikke an å finne ut kjønnet på hjertelyden...

Vår baby har alt fra 155 til 167, og det er en gutt... [:D]

hos meg stemte det, det er nok bare en gammel myte, siden det ikke stemmer hos alle.
hvis du tar en trå og henger en gull ring i den, hold den så over magen, pendler den frem og tilbake er det gutt, går den i sirkel er det jente.
dette stemte også til meg, men tror ikke jeg ville satset blindt på slike gammle kjerring råd.
fyll i allefall ikke opp klesskapet med enten rosa eller blått[:)]

ORIGINAL: LinnOgKent

ORIGINAL: monicabo

hos meg stemte det, det er nok bare en gammel myte, siden det ikke stemmer hos alle.
hvis du tar en trå og henger en gull ring i den, hold den så over magen, pendler den frem og tilbake er det gutt, går den i sirkel er det jente.
dette stemte også til meg, men tror ikke jeg ville satset blindt på slike gammle kjerring råd.
fyll i allefall ikke opp klesskapet med enten rosa eller blått[:)]

Dette er litt feil:

Nål i tråd:
Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente

Sikkert forskjellige måter å gjøre det på.
Har også hørt ring men med ditt eget hårstrå[;)]
Går den rundt=jente, frem og tilbake=gutt..

Her har det ligget på alt fra 148 - 164 , første gangen på 164, men jeg visste inni meg at det var gutt og det sa ul også..

Stemte ikke på min forrige. Alle målingene sa jente, men det ble gutt.
Jordmor sier at man ikke kan avsløre kjønnet ved måling av hjertelyd. Om babyen sover eller er våken har innvirkning på måleresultatet... Nei, jeg tror ikke på sånne myter.

Back
Topp